Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان گلستان گفت: سامانه سرد بارشی از دوشنبه به استان گلستان نفوذ کرده و با توجه به کاهش دما و بارندگی شدید احتمال آبگرفتگی معابر و طغیان مسیل‌ها در استان وجود دارد. ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان با اشاره به نفوذ سامانه سرد و بارشی از فردا به استان اظهارداشت: سامانه سرد بارشی به تدریج از دوشنبه به استان نفوذ کرده و سبب بارندگی، رعد و برق، در نواحی کوهستانی ریزش برف، مه غلیظ، وزش باد شدید، طوفانی شدن دریا و کاهش نسبی دما می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اوج فعالیت بارشی این سامانه دوشنبه شب و روزسه‌شنبه است و این سامانه روز پنجشنبه از فراز استان عبور خواهد کرد.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان گلستان اظهار کرد: در این مدت آبگرفتگی معابر و طغیان مسیل‌ها در مناطق مستعد و همچنین به علت ریزش برف درنواحی کوهستانی و پدیده مه غلیظ ، اختلال درتردد جاده‌های کوهستانی پیش‌بینی می‌شود.

خلیج فارس و دریای خزر تا 3 روز طوفانی است   خلیج فارس در سواحل بوشهر مواج و طوفانی شد   خلیج فارس در استان بوشهر مواج و طوفانی می‌شودرحمان‌نیا همچنین گفت: خروجی مدل‌های عددی جوی و دریایی، نفوذ سامانه ناپایدار را از بعدازظهر دوشنبه  به سواحل استان گلستان را نشان می‌دهند که پیامد آن افزایش ابر، گاهی رعدوبرق، وزش شدید باد، بارش باران، کاهش نسبی دما، تشکیل مه و کاهش دید، مواج وطوفانی شدن دریا است.

وی افزود: بیشینه سرعت باد نزدیک ساحل 65 و دور از ساحل نیز گاهی بیش از85 کیلومتر بر ساعت پیش‌بینی می‌شود و بیشینه ارتفاع موج درنزدیک به سواحل بین یک تا 2 متر و درفراساحل نیزگاهی بین یک تا 3 مترخواهد رسید.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان گلستان گفت: با توجه به این شرایط جروی همه فعالان دریایی، صیادان به ویژه صیادان پره، گردشگران دریایی و دریابانان، دراین مدت از فعالیت در دریا خودداری کرده و تمهیدات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/ ع

R41471/P1494/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۷۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان کارشناس هواشناسی گلستان گفت : با فعالیت سامانه بارشی موثری که از بامداد امروز وارد گلستان شده هم اکنون شاهد بارش پراکنده و افزایش ابر در استان هستیم و اوج فعالیت این سامانه بارشی امشب تا صبح فردا خواهد بود.

مهدیه اصحابی افزود : فعالیت این سامانه بارشی تا ظهر فردا در استان ادامه دارد و به دلیل شدت بارندگی احتمال اختلال در تردد جاده ای ، بالا آمدن آب رودخانه ها و سیلاب ناگهانی در استان وجود دارد.

او از هم استانی ها خواست به رودخانه ها و مسیل ها نزدیک نشوند و هنگام رانندگی بیشتر احتیاط کنند.

کارشناس هواشناسی افزود : از عصر فردا آسمان استان پایدار و هوای استان نیز از پنجشنبه گرم می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • هوای استان صاف تا کمی ابری تا دوشنبه
  • پایداری آسمان استان از امروز تا دوشنبه
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان
  • (ویدئو) احتمال طغیان رودخانه‌ها در اصفهان، گلستان، یزد و سمنان
  • پیش بینی آبگرفتگی گسترده معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در سیستان و بلوچستان
  • سامانه بارشی در استان مرکزی تا صبح چهارشنبه فعال است
  • فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا در گلستان