Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار اشتهارداز افتتاح موزه عبرت اشتهارد، به عنوان اولین موزه عبرت در استان البرز، خبر داد و گفت: نمایشگاه موزه عبرت شهرستان اشتهارد در تکیه صیادیه اشتهارد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت ولی عصر (عج)  و آغاز هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) نمایشگاه موزه عبرت شهرستان اشتهارد پیش از ظهر امروز و با حضور مسوولین استانی و شهرستانی، در تکیه صیادیه اشتهارد افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این برنامه فرماندار اشتهارد با تبریک سالروز ولادت حضرت ولی عصر (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: تقارن آیین گشایش موزه عبرت در شهرستان اشتهارد، با این ایام را به فال نیک گرفته و به عزیزان جان بر کف وزارت اطلاعات و بدنه امنیتی کشور تبریک می گوییم. 

 

مهندس کردی اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که بتوانیم گوشه ای از مصایب و رنج هایی که برای به ثمر رسیدن این انقلاب کشیده شده است را به نسل جوان جامعه نشان دهیم.

 

وی ادامه داد: مردم ما در کنار انقلاب ایستاده اند و دشمنان باید بدانند که با تمام اختلاف سلیقه هایی که در کشور وجود دارد، همه در سایه سار ولایت و با هدف خدمت به مردم مشغول فعالیت اند و اقداماتی چون تروریست خواندن اجزای قانونی کشور، از قبیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمی تواند ذره ای از وحدت کشور را مورد صدمه قرار دهد.

 

مهندس کردی گفت: نمایشگاه موزه عبرت اشتهارد، اولین موزه عبرت در استان البرز است و با توجه به زحمات فراوانی که برای برگزاری این نمایشگاه صورت گرفته از اهالی شهرستان های همجوار، اهالی محترم استان البرز و حتی سایر استان های همسایه دعوت می کنیم از این نمایشگاه بازدید کنند.

 

وی یادآور شد: برگزاری چنین نمایشگاه هایی، مصون سازی مناسبی جهت مقابله با القائات دشمنان و شبهه پراکنی های فضای مجازی است و کمک می کند،  روحیه تفکر و حقیقت جویی در جوانان ما بیدار شود. 

 

فرماندار اشتهارد خاطرنشان ساخت: این موزه از امروز به مدت دو هفته برگزار می شود و در صورت استقبال مناسب،  هماهنگی های لازم برای تداوم آن صورت خواهد پذیرفت.

 

گفتنی است نمایشگاه موزه عبرت شهرستان اشتهارد از سی و یکم فروردین ماه به مدت دو هفته در محل تکیه سنتی صیادیه،  جنب گلزار شهدای اشتهارد پذیرای علاقمندان به تاریخ انقلاب اسلامی خواهد بود.

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: رژه روز ارتش نیمه شعبان روز ارتش خبرگزاری شبستان خسارت سیل سیل خبرگزاری جشن نیمه شعبان بیانیه گام دوم انقلاب روز ارتش جمهوری اسلامی ایران موزه عبرت اشتهارد استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۷۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در این نمایشگاه ۱۳ اثر نقاشی با موضوع پرتره، طبیعت و آزاد با تکنیک مداد رنگی سیاه قلم و و سبک هایپر رئال کار خانم‌ها زارعیان و پاشایی به نمایش گذاشته شده است
علاقمندان می‌توانند به مدت ۳ روز صبح‌ها و عصر‌ها از این نمایشگاه بازدید کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایشگاه «در ستایش سعدی» به موزه خوشنویسی ایران می‌آید
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • اشتهارد؛ شهرستان بدون زندانی مهریه
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان