Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج - ایرنا - رئیس شورای شهر کرج گفت: در بودجه شهرداری کرج بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار برای مشارکت در انجام پروژه‌های عمرانی در مدارس اختصاص یافته است.

به گزارش ایرنا، عباس زارع روز شنبه در نشست با مدیران آموزش و پرورش البرز اظهار داشت: مناسب‌سازی محیط شهری اطراف مدارس برای دانش آموزان یکی از محورهای مهم پروژه های عمرانی است که به این مهم در تابستان پرداخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت : مناسب سازی محیط اطراف مدارس برای دانش آموزان و معلمان ، امن تر شدن فضای رفت و آمد را در پی دارد.
زارع خاطرنشان کرد: ساماندهی سرویس مدارس از برنامه های دیگر شورای اسلامی شهر کرج است که در تابستان به صورت تخصصی به آن پرداخته می شود.
وی با بیان اینکه مدیریت شهری سامان‌دهی فضای حیاط مدارس، آسفالت و مبلمان داخل حیاط‌ مدارس را در دستور کار خود قرارداده است ، اضافه کرد: شورای شهر پنجم در سه محور معین و مشخص فعالیت های مربوط به آموزش و پرورش را تعریف کرده است.
زارع در بخش دیگری از سخنانش به مشارکت شورای شهر کرج در برگزاری هفته نکوهداشت مقام شامخ معلم پرداخت و ادامه داد: مدیریت شهری کرج آمادگی دارد تا امکاناتی ازجمله فضای تبلیغات محیطی را برای پاسداشت هفته معلم در اختیار آموزش و پرورش قرار دهد.
وی از اجرای برنامه های محلی ، حضور معلمان برگزیده استانی و کشوری درنشست صحن علنی شورای اسلامی شهر کرج با عنوان شهروند تاثیرگذار یاد کرد.
وی تاکید کرد: خیرین مدرسه ساز و معلمان در فرآیند تعلیم و تربیت نقش بسزایی دارند لذا در هفته معلم و بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز البرز، همکاری لازم را با آموزش و پرورش و مجمع خیرین مدرسه ساز در حوزه شهری کرج خواهیم داشت.
استان البرز460 هزار دانش آموز دارد.
2819/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي مدارس شوراي شهر كرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۸۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان ایرانی در آنکارا

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از آنکارا در این مراسم سید محمد طباطبایی معاون وزیر و رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تعریف منظومه جدیدی در وزارت آموزش پرورش با عنوان پرورش فراگیر، گفت: در این منظومه سه شعار محوری ایمان، امید و خردورزی و خودباوری و نشاط دنبال می‌شود.
محمد حسن حبیب الله زاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در این مراسم ضمن پاسداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تشریح آثار ایشان، هفته معلم را به معلمان مدارس ایرانی مستقر در ترکیه تبریک گفت.

دیگر خبرها

  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • کمبود ۷۰ هزار نیروی پرورشی و مشاور در مدارس
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • تجلیل از معلمان ایرانی در آنکارا
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد