Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@22:46:17 GMT

استقلالی‌ها به دوبی رسیدند

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۸۵۳۰

استقلالی‌ها به دوبی رسیدند

کاروان تیم فوتبال استقلال به دوبی رسید.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال امروز (شنبه) عازم دوبی امارات شد که دقایقی پیش کاروان این تیم وارد دوبی شد.
تیم فوتبال استقلال ایران سه‌شنبه در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان می‌رود که این دیدار در امارات برگزار می‌شود.
انتهای پیام

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۸۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست

به گزارش همشهری آنلاین محمد نوری درباره دیدار آینده استقلال مقابل تراکتور در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: تراکتور تا زمانی که در تبریز بازی می‌کند خطرناک است و روحیه مضاعفی دارند. حمید مطهری و تراکتور مقابل استقلال انگیزه زیادی دارمد و برای پیروزی در این بازی همه کار خواهند کرد.

وی در این رابطه افزود: متأسفانه دست‌های پشت پرده برای زمین زدن استقلال همچنان فعال است و برخی رسانه‌ها شیطنت می‌کنند. استقلال این فصل با خیلی از عوامل رقابت کرد و متأسفانه در این شرایط مدیریت باشگاه نتوانست سپری مقابل این اتفاقات شود و همواره سکوت کرد. تراکتور یکی از فینال‌های مهم استقلال در مسیر قهرمانی خواهد بود و امیدوارم بازیکنان این بازی را دست کم نگیرند و با حفظ آرامش در این دیدار حاضر شوند.

*یکسری تلاش می‌کنند تا به هر طریقی به استقلال ضربه بزنند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: یکسری تمام تلاششان را می‌کنند تا به هر طریقی ضربه‌شان را به استقلال بزنند. حکم حسینی سختگیرانه بود و به نظر من او قصدی از انجام این کار نداشت و رسانه‌ها شلوغ کاری کردند. اگر اتفاقی هم افتاد به خاطر عدم مسئولیت پذیری ناظران بازی بود که هوادار وارد زمین شد، از کجا معلوم یک هوادار دیگر وارد زمین می‌شد و به حسینی صدمه نمی‌زد؟ حسینی نیتش خیر بود و از بروز اتفاقات احتمالی جلوگیری کرد. خالدآبادی دروازه‌بان خوبی است و ما از وی حمایت می‌کنیم. این شاید یک شانس بزرگ برای او باشد که در دل هواداران جا پیدا کند.

نوری در ادامه در خصوص انتقال مالکیت آبی‌پوشان به هلدینگ خلیج فارس، متذکر شد: این کار بزرگی در ورزش ایران بود که باید خیلی وقت پیش اتفاق می‌افتاد. به هر حال باشگاه استقلال درگیر مشکلات مالی است و مالک استقلال باید این نکته را در نظر داشته باشد که برای نجات تیم مطالبات بازیکنان سابق که نقش زیادی در عدم دریافت مجوز حرفه‌ای داشتند را پرداخت کند. امیدوارم با وجود آن‌ها هیئت مدیره باشگاه تغییر و تحول مثبتی داشته باشد و افرادی وارد باشگاه شوند که فوتبالی باشند و تیم را به معنای واقعی مدیریت کنند.

*استقلال تیمی نیست که فرصت رسیدن به صدر را به پرسپولیس بدهد

پیشکسوت استقلال در پایان خاطرنشان کرد: بازی پرسپولیس را دیدم و امیدوارم در گینس این رکورد سرخ‌پوشان را ثبت کنند. ۳ بار کامبک خوردن در یک مسابقه کار هر تیمی نیست. حالا باید در لیگ بازی کنند و امیدوار باشند که استقلال لغزش داشته باشد تا به صدر برسند، اما خوشبختانه استقلال تیمی نیست که به آن‌ها فرصت رسیدن به صدر را بدهد. امیدوارم با هوش و ذکاوتی که کادرفنی استقلال دارد در ۶ بازی باقی مانده نتایج مورد نظر را کسب کنیم و قهرمانی را با هواداران جشن بگیریم.

کد خبر 847631 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • قایدی در امارات با رکورد یک استقلالی مساوی شد
  • با اکبرپور به عنوان یک استقلالی دست برادری داده‌ایم/ با استعفا موافقت نمی‌شود
  • واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است
  • نکونام استقلالی‌ها را تعطیل کرد