Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@15:57:34 GMT

اردبیل|سمن‌ها دیده بانان جامعه مدنی هستند

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۸۸۸۵

اردبیل|سمن‌ها دیده بانان جامعه مدنی هستند

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: نقطه کانونی فکرمان باید در جایی قرار دهیم که که با حضور سازماندهی شده در قالب سازمان‌های مردم نهاد سبب پیشرفت ایران عزیز شویم. ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سجاد سالک عصر امروز در مراسم روز جوان و گلریزان آزادی زندانیان در سالن فدک اردبیل اظهار داشت: مسئولان باید به روز جوان به چشم یک تلنگر نگاه کنند؛ مدیران باید جوانان را حتی با وجود تفاوت های میان نسل ها ببینند و بشنوند چراکه جوانان امروز آینده سازان ایران اسلامی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از آغاز سال کشور عزیزمان درگیر بحران های زیادی بوده که ناشی از سیل های است که از شمال تا جنوب را درگیر خود کرده است؛ مهم ترین نکته ای که در بین  اتفاقات جای خوشحالی دارد این است که شاهد بروز روحیه  وحدت همدلی در میان تمام اقشار جامعه به ویژه جوانان عزیز که تعطیلات خود را کنار گذاشتند و در قالب شازمان های مردم نهاد، اردوهای جهادی به این مناطق عازم شدند و در زمینه‌های زمینه‌های مختلف به کمک پرداختند.

مجوز سمن‌های سیستان و بلوچستان در کوتاهترین زمان ممکن صادر می‌شودسلطانی‌فر: از هیئت‌های ورزشی و سمن‌ها برای حضور موثر و کمک به مردم تشکر می‌کنمبیش از 6 درصد سمن‌های استان مرکزی در حوزه سلامت فعالیت می‌کنند

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان ضمن اشاره به اهمیت جوان در جامعه و لزوم استفاده از جوانان در بخش های مختلف افزود: برخی از مسئولان نباید به فکر حذف برخی از جوانان باشند؛ ما ابتدا باید بدانیم جوان کیست؛ جوان کسی است که چند شب برای اعتکاف  به سجد میرود  و هگان فرد شاید با ظاهری منفاوت  به مهمانی برود. مشئولان باید به این نقطه برسند که یک نگاه کثرت گرایانه داشته باشیم.

سالک با بان اینکه ایران اسلامی امروز از لحاظ زیست محیطی شرایط سختی دارد‌ گفت:  با فشار هایی دشمنان از نظر اقتصاد کشور را دچار بحران کرده است نقش جوانان بیش از بیش موثر است و نباید اجازه دهیم امید در جامعه بمیرد.

وی تصریح کرد:  ماباید با امید و خوش بینی به آینده حرکت کنیم در غیر اینصورت از پس مشکلات بر نخواهیم آمد.

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: در چنین شرایطی جوانان نباید تحت تاثیر تفکر رادیکالیسم که سبب کلافه شدن و رفتار های خشونت آمیز  در کوتاه مدت میشود و تفکر دیگری که روزمرگی در بلند مدت است که  سبب بی‌تفاوتی در نسبت به جامعه اطراف خود می‌شود قرار نگیرند.

وی نقش فعال جوانان در جامعه را اینگونه برشمرد و گفت: جوانان در نقطه کانونی امید آفرینی در جامعه نقش تاثیر گذار داشته باشند؛ مطالبه گر باشند؛ در زمینه های مختلف اعم از آپارتمان نشینی، حفظ محیط زیست فرهنگ سازی کنند و نقش کنش گرایانه خود در قالب حضور در احزاب، کانون ها، سازمان های مردم نهاد و ... در حوزه های مختلف به نقش تاریخی خود عمل کنند.

انتهای پیام/ن

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۸۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت همه‌جانبه از استان‌ها برای توسعه فعالیت‌های ورزشی

دبیرکل انجمن مدیریت ورزشی ایران گفت: استان اردبیل در یک سال گذشته با فعالیت‌های متنوع و ارزشمند توانسته در بین ۲۳ استان کشور رتبه برتر را به دست آورد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مصطفی افشار بعد از ظهر امروز در همایش بین‌المللی و ملی مدیریت ورزشی با رویکرد سلامت سازمان در دانشگاه محقق اردبیلی، اظهار داشت: ما فعالیت‌های خوبی را در استان اردبیل با همراهی هیأت علمی توانمند در حوزه ورزشی شاهد هستیم و شاخه اردبیل توانسته جایگاه ممتازی را در سال‌های اخیر در فعالیت‌های ورزشی و مدیریت شکل گرفته رقم بزند.

وی تصریح کرد: از سال 91 انجمن مدیریت ورزشی کشور فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر در 23 استان کشور فعالیت متنوعی را انجام می‌دهد و جز انجمن‌های موفق و در تراز برتر کشور است.

دبیرکل انجمن مدیریت ورزشی ایران گفت: رویکرد این انجمن تعالی‌بخشی در عرصه مدیریت ورزشی است تا در ابعاد مختلف بتوان خروجی و نتایج مناسبی را از اقدامات و فعالیت‌‌های سالم‌سازی فضای اداری و سازمانی انجام داد.

افشار افزود: این همایش که برای دومین سال متوالی در اردبیل و در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود، فرصتی را فراهم کرده تا محققان و دانشجویان حضور پرشور و نشاطی را داشته باشند تا ما بتوانیم از مقالات و تحقیقات برجسته برای کاربردی شدن، چاپ کتاب و نشریه را در اولویت قرار دهیم.

وی اثربخشی این رویدادها را در سطح جامعه یادآور شد و خاطرنشان کرد: خروجی چنین رویدادهایی باید ملموس و اثرگذار در رفتار و حرکات گروه‌های مختلف باشد و به یقین ورزش می‌تواند عنصر سلامت روحی و جسمی باشد.

دبیرکل انجمن مدیریت ورزشی ایران تأثیرگذاری فعالیت‌های علمی انجمن را در تصمیم‌گیری‌های ورزشی کشور در سطوح مختلف یادآور شد و اضافه کرد: با توجه به اینکه هیأت مدیریت ورزشی در دست نیروهای توانمند و با سابقه ورزش و جوانان است، ما سعی می‌کنیم تا نتایج برنامه‌ها و خروجی فعالیت‌ها را در تصمیمات سطح ملی شاهد باشیم و از این ایده‌های ارائه شده به بهترین شکل استفاده شود.

افشار در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: انجمن مدیریت ورزشی کشور سعی می‌کند تا در طول سال با برگزاری کلاس‌های آموزشی، چاپ و نشر کتاب، نشریه و ارائه مقالات مختلف وظیفه و رسالت خود را در توسعه و گسترش فعالیت‌های تربیت بدنی انجام داده و به سالم‌سازی فضای اجرایی و اداری کشور کمک کند.

دبیرکل انجمن مدیریت ورزشی ایران حمایت همه‌جانبه از استان‌ها را در توسعه چنین فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی یادآور شد و ادامه داد: در سال‌های آینده این همایش‌ها در سطح بین‌المللی و با دعوت از اساتید مختلف برگزار خواهد شد.

به گزارش تسنیم، در این همایش پیام رییس انجمن مدیریت ورزشی کشور که به دلایلی مختلف امکان حضور در این همایش را نداشت، قرائت و خوانده شد.

انتهای پیام/131/.

دیگر خبرها

  • رتبه اول اردبیل در مدیریت ورزشی
  • حمایت همه‌جانبه از استان‌ها برای توسعه فعالیت‌های ورزشی
  • اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد
  • تسهیل ازدواج جوانان با مهریه کم
  • فرونشاندن التهابات اجتماعی و تنش‌های داخلی، ضرورتی امنیتی است
  • مد خوب، مد بد!
  • امدادرسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • نجات جوان کرمانی از لبه یک پرتگاه در کوه صاحب الزمان
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • طراوت بهاریِ باران در مناطق مختلف استان اردبیل