Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@02:40:26 GMT

بلوار ساحلی خرمشهر زیر آب رفت

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۸۹۵۱

بلوار ساحلی خرمشهر زیر آب رفت

آبادان - ایرنا - شهردار خرمشهر گفت : افزایش حجم آب رودخانه کارون ناشی از بروز پدیده مد اکبر موجب آبگرفتگی پارک ساحلی بایندر منطقه کوت شیخ خرمشهر شد.

داوود دارابی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با بالا آمدن آب رودخانه کارون بخشی از بلوار ساحلی به دلیل نفوذ آب از درزهای بدنه بلوار دچار آبگرفتگی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در حال حاضر عوامل اجرایی برای مهار کردن آبگرفتگی مشغول به کار هستند.
دارابی به فعالیت ستاد بحران شهرداری در مناطق بحرانی اشاره کرد و گفت: هم اینک عوامل اجرایی شهرداری در منطقه علقمه، طویجات و محری مشغول به احداث و تقویت سیل بندها هستند.
شهردار خرمشهر در ادامه گفت: مناطق آسیب پذیر خرمشهر از جمله حواشی شهر و روستاها از سوی مسئولان ستاد مدیریت بحران در حال کنترل است.
دارابی افزود: مردم خرمشهر در رابطه با احتمال وقوع سیلاب در سطح شهر نگران نباشند.
رودخانه کارون در خرمشهر سه کیلومتر ساحل دارد.
7100/6068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيل 98 كارون خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۸۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس هشدار زرد رنگ سازمان هواشناسی؛ از چهارشنبه تا بعدازظهر دوشنبه (۵ تا ۱۷ اردیبهشت‌) وزش باد با بیشینه سرعت (۲۴ نات) و افزایش ارتفاع موج در مناطق ساحلی و دور از ساحل بین ۱ تا ۱.۵ متر به‌ویژه طی صبح تا بعدازظهر در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان هرمزگان، در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز پیش‌بینی می‌شود.

در این شرایط جوی اختلال در ترددهای دریایی شناورهای سبک، احتمال اختلال در تردد شناورهای مسافربری و احتمال پاره شدن تورهای صیادی و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی وجود دارد. به توصیه سازمان هواشناسی اجتناب از ترددهای دریایی به‌ویژه تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی در مناطق تحت تأثیر، ممنوعیت شنا، اتخاذ تمهیدات لازم جهت فعالیت‌های ساحلی و فراساحل همچنین سکوهای نفتی و آماده باش برای مواجهه با خسارت احتمالی مد نظر قرار گیرد.

کد خبر 6088080 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • پیش بینی افزایش دما و وزش باد در آبادان و خرمشهر
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق استان سمنان
  • وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در خلیج‌فارس
  • هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده
  • وزش باد شدید و افزایش ارتقاع موج در خلیج‌فارس
  • پیش بینی روند افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • از بارش برف تا تگرگ در استان کرمان
  • افزایش سرعت وزش باد در جنوب کشور
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود