Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت‌کنندگان در نشست بین المجالس همسایگان عراق در بیانیه پایانی خود بر حمایت از ثبات، تمامیت ارضی و وحدت ملی این کشور تأکید کردند و آن را برای ثبات منطقه ضروری خواندند.

نشست بین المجالس همسایگان عراق روز شنبه، به ریاست «محمد الحلبوسی»، رئیس پارلمان عراق و حضور روسای پارلمان‌های عربستان سعودی، ترکیه، کویت، سوریه و اردن در بغداد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاء الدین بروجردی، رئیس هیات پارلمانی ایران، به نیابت از علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی ایران، در این نشست حضور یافته بود.

برهم صالح، رئیس‌جمهور عراق، برگزاری این نشست را بیانگر خواست کشور‌های شرکت‌کننده برای برقراری امنیت و ثبات عراق دانست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عراق ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۹۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت اسلامی عراق: بندر حیفا را موشکباران کردیم

مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که بندر حیفا در مناطق اشغالی را با موشک ارقب هدف قرار داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی عراق تاکید کرد که بندر حیفا در مناطق اشغالی را با موشک ارقب هدف قرار داده است.

در این بیانیه مقاومت اسلامی عراق آمده است: رزمندگان ما، بندر حیفا در اراضی اشغالی فلسطین را با موشک کروز پیشرفته ارقب هدف قرار دادند.

دیگر خبرها

  • توجه ویژه رسانه‌های عربی به سفر «مهم» بارزانی به ایران
  • اوکراین و غرب آمادگی گفت‌وگوی جدی با روسیه را ندارند
  • بررسی آخرین وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • ۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد
  • پذیرش دانشجو در شعبه نجف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • مقیمی: پذیرش دانشجو در شعبه نجف اشرف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • مقاومت اسلامی عراق: بندر حیفا را موشکباران کردیم
  • استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌های این کشور ممنوع شد
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • مشکل اصلی برای آتش‌بس در غزه شخص نتانیاهو است