Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور با بیان اینکه ۲۰ هزار واحد مسکونی در خوزستان بازسازی می‌شود، گفت: آنان که حق بیمه دادند با کسانی که ندادند نباید یکسان باشند، اما باید به همه کمک شود و کاری کنیم دغدغه‌های مردم سیل‌زده به حداقل برسد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران شنبه شب در جلسه شورای مدیریت بحران خوزستان، اظهار کرد: مسئله منجی جهان در اینده تاریخ مورد تاکید همه ادیان الهی و در اسلام و مذهب تشیع با عمق بیشتری تبیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه پاشیدن بذر ناامیدی، برخلاف منطق اسلام و ادیان الهی است، افزود: طبق آیات قران، مردان خداوند ناامید نمی‌شوند و احساس سست و درماندگی نمی‌کنند و اینده را روشن می‌بینند.

وی افزود: ما به آینده کشور و عدالت جهان امیدواریم و باید مسیر خود را با تصمیم قاطع ادامه دهیم؛ دشمنان این نظام و این مردم همیشه به دنبال بذر یاس بودند تا مردم را خسته کنند و ایران الگویی برای کشور‌های دیگر نباشد.

روحانی گفت: دشمن از این که ایران سدی در بابر ان‌ها شده عصبانی است؛ یکی از مواردی که سالها، در تبلیغات غرب می‌شندیم، این بود که خشکسالی ایران را از پای در می‌آورد و می‌گفتند ایران جای زندگی نیست؛ شمال غرب ایران را می‌گفتند با طوفان نمکی و در سایر مناطق بانیز ریزگرد و خشکسالی از پای در می‌آید؛ بذر ناامیدی در ذهن مردم پراکنده کرده بودند.

رئیس جمهور بیان کرد: خداوند در فروردین امسال با دست پرقدرت خود، ضربه اساسی بر این تفکر زد، البته اکنون نباید فکر کنیم ترسالی فرارسیده، ولی یک ضربه اساسی بر ایجادکنندگان بذر ناامیدی بود و امروز مردم امیدوار شدند؛ البته خسارت‌های زیادی وارد شد، اما اینکه آیا ما خودمان مقصر بودیم و می‌توانیستیم کاری کنیم، حرف دیگری است.

وی با اشاره به بازدید هوایی از ۳ استان، گفت: امروز مناطق سیل زده، اهواز و تا تالاب شادگان را به وسیله بالگرد دیدم.

روحانی با بیان اینکه امروز به بعد بسیار برای ما مهم است، عنوان کرد: مردمی در کمپ‌ها هستند و هوا از امروز به بعد گرمتر می‌شود؛ هم براورد خسارات باید سریع‌تر انجام شود و هم سریع‌تر باید پرداخت شود؛ از نظر درامدی شرایط بسیار سختی داریم، اما موضوع اسکان همه کسانی که منازل آن‌ها در سیل خسارت دیده در اولویت ما است.

وی با بیان اینکه در استان تعداد ۲۰ هزار واحد مسکونی تعمیر یا ساخته شود؛ گفت: آنان که حق بیمه دادند با کسانی که ندادند نباید یکسان باشند، اما باید به همه کمک شود و کاری کنیم دغدغه‌های مردم به حداقل برسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: روحانی خوزستان مسکن بازسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۹۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  محمد حمیدی در شورای مسکن استان سمنان با بیان اینکه آماده سازی و افتتاح واحد‌های درحال ساخت مهم‌ترین اولویت دولت سیزدهم است گفت: در این جلسه مصوب شد واحد‌های مسکونی با بیش از  ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی به تفکیک شهرستان‌ها مشخص شود تا این واحد‌ها  با کمک‌های مالی وزارت راه و شهرسازی به بهره برداری برسد.
وی خاطرنشان کرد: از تیرماه امسال بصورت ماهانه تعدادی از این واحد‌ها آماده بهره برداری هستند و پیش بینی میکنیم در تیرماه امسال حدود یک هزار واحد مسکونی در استان به بهره برداری برسد.

استاندار سمنان  هم با اشاره به وضعیت مطلوب این استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن  گفت : این استان توانست رتبه دوم کشور را در ۶ ماهه دوم سال گذشته در اجرای طرح نهضت ملی مسکن کسب  کند.

وی همچنین بر لزوم تکمیل این طرح در ایوانکی تاکید کرد .

مشخص کردن برنامه زمانبندی آماده سازی زیرساخت‌ها ادارات راه و شهرسازی با شهرداری‌ها تا هفته آینده و همچنین تسریع درنحوه پرداخت تسهیلات بانک‌ها به متقاضیان واحد‌های مسکونی از دیگر مطالبی بود که در این جلسه مطرح شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان 
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر