Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@15:07:30 GMT

خانزادی: وحدت تنها راه برون‌رفت از جنگ اقتصادی دشمن است

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۰۰۶۸

خانزادی: وحدت تنها راه برون‌رفت از جنگ اقتصادی دشمن است

خبرگزاری فارس: امیردریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش در اولین روز سفر خود به کشور چین، در جشن نیمه شعبان که در جمع خانواده های ایرانی مقیم پکن برگزار شد حضور یافت.

وی ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و سالروز گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، از رشادت و جانفشانی های کارکنان ناوشکن سهند، سبلان و جوشن یاد کرد و گفت: سفید جامگان جان برکف نیروی دریایی ارتش در ۲۹فرودین۱۳۶۷با اقتدار و ایمان بالای خود، رودروی امریکای جنایتکار ایستادند و اجازه ندادند دشمن به آبهای سرزمینی ایران وارد شوند و دنیا شاهد شهامت و دلیر مردی این غیورمردان بی ادعا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: در این راستا نقش کارکنان سفارت و خانواده های مقیم ایران در کشور چین در عرصه های فرهنگی و اقتصادی بسیار مهم و راهبردی است.

دریادارخانزاری درپایان با اشاره به حضور نیروهای مسلح در مناطق سیل زده کشور خاطر نشان کرد: همانگونه که فرماندهی معطم کل قوا در دیدار فرماندهان ارتش فرمودند، نیروهای مسلح قبل از ستاد بحران در همه ی مناطق حضور موثری داشتند و با خود گذشتگی و ایثار توانستند در کنار مردم و در تمام مراحل سخت تا اخرین روز، با همدلی دوشادوش آنان باشند.
گفتنی است، امیر دریادر خانزادی برای شرکت در اجلاسی بمناسبت هفتادمین سالگرد تشکیل نیروی دریایی چین، به دعوت رسمی فرمانده نیروی دریایی این کشور ، صبح امروز عازم پکن پایتخت چین شده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در اجرای وظایف انتظامی و انقلابی کم نمی‌گذاریم، اگر در طرح نور به دنبال صیانت از دخترانمان هستیم، علیه برهم‌زنندگان نظم و امنیت جامعه هم تلاش می‌کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سردار احمد رضا رادان در همایش بزرگ مردم قم در حمایت از "طرح نور" که در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها برگزار شد اظهار داشت: دشمن تلاش فراوان کرد که جلوه بدهد، پلیس تنهاست، ولی مردم در کنار پلیس و همراه و همگام پلیس هستند.

وی افزود: در معرکه‌های مختلف دشمن به این نتیجه رسید در نبرد با ایران جز شکست چیزی در برندارد، دشمن در برابر عزم و اراده، تقوا و ایمان و جهاد رزمندگان اسلام در حقیقت ره به جایی نخواهد برد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: در هشت سال دفاع مقدس، مردم ما ثابت کردند که تا پای جان برای اسلام هستند،  مادری، خواهری، پدری، نبود که مشوق رزمنده نباشد و بعد از شهادتِ فرزند سجده شکر می‌کردند از این موهبت الهی.

این خبر در حال تکمیل است...

 

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است