Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@05:59:01 GMT

هتریک رونالدو در قهرمانی لیگ های باشگاهی

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۰۵۸۸

هتریک رونالدو در قهرمانی لیگ های باشگاهی

تهران – ایرنا – با قهرمانی یوونتوس در رقابت های سری آ ایتالیا، «کریستیانو رونالدو» ستاره پرتغالی این تیم، نام خود را به عنوان نخستین فردی که در سه لیگ مختلف باشگاهی قهرمان شده است، ثبت کرد.

به گزارش ایرنا، رونالدو پیش از قهرمانی با یوونتوس در سری آ ایتالیا، به همراه رئال مادرید در لالیگای اسپانیا و منچستریونایتد انگلیس در لیگ جزیره قهرمان شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ستاره پرتغالی تیرماه گذشته از اسپانیا راهی ایتالیا شد، وی طی 9 سال توپ زدن در رئال مادرید، 438 بار برای این تیم انجام داد و در سال های 2012 و 2017 با کهکشانی ها فاتح لالیگا شد.
وی پیش از این نیز در لیگ انگلیس، توانست با تیم منچستریونایتد در سه سال متوالی 2007، 2008 و 2009 فاتح لیگ برتر جزیره شود.
شاگردان « ماسمیلیانو آلگری» در دیدار شنبه شب که در ورزشگاه « آلیانتس» یوونتوس برگزار شد، تیم فیورنتینا را با نتیجه 2 بریک شکست داد و قهرمان شدند.
این هشتمین قهرمانی متوالی یوونتوس در رقابت های سری آ ایتالیا و نخستین قهرمانی رونالدو در کالچیوست.
شبس**9363** 1917

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش يوونتوس رونالدو هتريك قهرماني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۰۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام

یوونتوس امیدوار است بتواند مدافع برزیلی خود را در فینال جام حذفی در اختیار داشته باشد.

طرفداری | دنیلو، مدافع برزیلی یوونتوس مدتی به دلیل مصدومیت همراه این تیم نخواهد بود.

با اعلام باشگاه یوونتوس، دنیلو که در جریان تساوی این تیم با رم دچار مصدومیت شد، از ناحیه همسترینگ پای چپ آسیب دیده است. در نتیجه این مدافع بازی یوونتوس مقابل سالرنیتانا در سری آ را به صورت قطعی از دست می دهد و حضور او در بازی چهارشنبه هفته آینده مقابل آتالانتا در فینال کوپا ایتالیا نیز در هاله ای از ابهام است.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • تنها باشگاهی که به رئال تبریک نگفت
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • خلاصه بازی رم و یوونتوس + فیلم
  • الگری: آینده؟ درک می کنم تیترهای آینده الگری در این هفته ها بسیار داغ است؛ از باشگاه بپرسید
  • خلاصه بازی آاس رم 1-1 یوونتوس (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • پاس سردار فقط هالند را می‌خواست!
  • پیام رونالدو پس از هتریک در لیگ عربستان
  • اشباع‌نشدنی؛ کریستیانو رونالدو به رکورد فوق‎‌العاده 66 هت تریک رسید! + عکس
  • سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟