Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@04:16:12 GMT

توقف واردات کالای کشباف جان دوباره‌ای به این صنعت بخشید

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۰۹۹۵

توقف واردات کالای کشباف جان دوباره‌ای به این صنعت بخشید

رییس اتحادیه تولید و فروش کالای کشباف اصفهان گفت: توقف واردات کالای کشباف جان دوباره‌ای به این صنعت بخشیده است و اگر واردات این کالاها از سر گرفته شود فعالیت تولیدکننده ایرانی مجددا متوقف خواهد شد.

علی فاتحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سرمایه گذاری در صنعت تولیدات و کالاهای کشباف ایران بیشتر برای خرید مواد اولیه کارخانجات انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: طی یک بازه زمانی مشخص در سال ۹۶، اشتغالزایی صنعت تولید کالای کشباف اصفهان به صفر رسید و اکنون برخی از تولیدکنندگان با راه اندازی مجدد خط تولید، کارگران را سر کار آورده اند.

وی افزود: تقاضای قابل توجهی در بازار کالاهای کشباف وجود ندارد حتی ایام نوروز نیز تاثیری در افزایش تقاضا برای خرید کالای کشباف نداشت.

رییس اتحادیه تولید و فروش کالای کشباف اصفهان با بیان اینکه وضعیت مناسبی در بازار کالای کشباف حاکم نیست، تصریح کرد: کالای قاچاق در بازار کالای کشباف اصفهان وجود ندارد و بازرسان اتحادیه تلاش خود را در این زمینه کرده اند تا کالای قاچاقی در بازار وجود نداشته باشد.

فاتحی ادامه داد: کیفیت محصولات تولید ایران بسیار مطلوب تر از تولیدات چینی است اما قیمت پایین کالاهای چینی باعث فروش بهتر آنها شده است.

وی تاکید کرد: کیفیت کالای ایرانی در زمینه پوشاک زبانزد است زیرا اغلب محصولات ساخت چین مواد اولیه ای نامرغوب دارد. برخی از دست‌های پشت پرده در تهران خواستار ایجاد رکود در این بازار هستند و علت آن نیز ضعیف نشان دادن صنعت ایران در زمینه تولیدات کالای کشباف است اما تولید کنندگان با تمام قدرت به تولید ادامه می دهند و امیدوار هستند تا دولت نیز آنها را یاری کند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پوشاک حمایت از کالای ایرانی سرمایه گذاری کالای چینی مواد اولیه واردات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۰۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: در مرحله دوم آیین واگذاری جهیزیه به مددجویان بهزیستی، ۱۴سری جهیزیه به ۱۴ نوعروس استان بـا حضور مهدی کرباسیان عضو انجمن حامی معلولان کشور برگزار شد.
ناصر چاووشی افزود: هر سری جهیزیه شامل ۱۴ قلم کالای ضروری زندگی شامل؛ یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جارو برقی، فرش، بخاری، سرویس قابلمه، سرویس آرکوپال، سرویس قاشق چنگال، اتوبخار، پتو، آبمیوه‌گیری، کالای خواب، کتری برقی است.
وی یادآور شد: در مرحله اول این طرح طی یک سال گذشته ۱۸۰ سری جهیزیه با مشارکت و همراهی خیران نیک‌اندیش توزیع شد.

دیگر خبرها

  • توقف واردات گوشت مرغ؛ خرید هیچ محدودیتی ندارد
  • دو راهکار کاهش ارزبری واردات بی رویه موبایل
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت گذاری دستوری بیشتر باعث افزایش قیمت لاستیک می شود
  • صادرات دام راهکاری برای ایجاد رونق صنعت دامپروری
  • گیر واردات خودروهای کارکرده کجاست؟
  • آیا رویه واردات در مقابل صادرات خود اصلاح می‌شود؟
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • مدیریت بازار کالای اساسی جدی گرفته شود