Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@22:06:26 GMT

مهدی فاطمه کی می آیی؟

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۱۳۰۲

مهدی فاطمه کی می آیی؟

ارومیه - ایرنا- نام سرشار از امیدت که بر زبان جاری می شود، بوی یاس به مشام می رسد و دل ها چنان به تپش دچار می شود که گویا قرار است از جا کنده شود.

دلم با نامت از کودکی عجین است؛ آن موقع که نام برادرم را به نام زیبای تو مسما کردند، هنوز هم تو را در کوچه پس کوچه های خاطره های به جا مانده از حرف های مادربزرگ جستجو می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مولاجان عشق را با نوازش های مهربانه تو در موقع افتادن بر زمین یاد گرفتم و با دست های گرم و نگاه های دلسوزانه ات بزرگ شدم.
قلب های ما با نامت عاشقی را بلد شد؛ تو طبیب دل مایی و عاشقانه برایت می نویسم دوستت دارم.
30 سال است که یاد گرفته ام بگویم «اللهم عجل لولیک الفرج» و البته در جواب اش با صدای بلند «الهی آمین»؛ راستی آقاجان مادربزرگ آنقدر پای آمدن تو نشست که دیگر اسیر خاک شد. نکند من هم ... مژده آمدنت قیمت جان می‌ارزد، تاری از موی تو آقا به جهان می‌ارزد.
یابن الحسن امروز کجایی؟ روز میلادت که می شود خواب با چشمانم غریبه می شود و فکر می کنم که نکند بیایی و من را خواب برده باشد.
هر روز دست ها را به سوی آسمان رحمت بیکران الهی بلند کرده و برایت ظهور را طلب می کنم و صدایت می زنم مهدی جان کی می آیی؟
مهدی جان خودت می دانی انتظار سخت است و برای من و امثال من که چشم انتظارت هستیم و بر حسب توان خود منتظر، این انتظار سخت تر است.
می دانم انتظار فرجم کمرنگ است، هیچگاه نشد موقع بیدار شدن از خواب به شما سلام دهم، برایتان استکان چایی و نان سر سفره بگذارم و مانند آن مادری باشم که انتظار آمدن تنها فرزندش از جبهه را می کشید.
هنوز هم از مهربانی ات شرم دارم زیرا آنگونه که باید مانند یک فرزند منتظر آمدن پدر نبودم ولی بیا و چشمان من و مردم کشورم را به جمال رویت روشن کن.
مهدی جان من، آقای من، مولای من تو همانی که دلم برای لبخندش لک زده، عزیز دل فاطمه بیا تنها بیا تا چشمان کم سو به نور دیدن تو بینا شود و نور امید و عدالت گسترت در دل ها جان بگیرد.
باشد که روزی تنها جمله بر لب های مردم این باشد «مهدی آمد»
8137/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي معارف نيمه شعبان آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۱۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی، وزیر کشور به همراه استاندار و معاون عمرانی استانداری تهران از آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) و شن چاله‌ها در منطقه ۱۸ بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن تقدیر از مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی این پروژه‌ها قرار گرفت.

پروژه‌های عمرانی سازمان نوسازی علاوه بر تولید مسکن، بازآفرینی و تبدیل تهدیدات شهری به فرصت ها است و در همین راستا باغ راه راه حضرت فاطمه زهرا بازآفرینی طبقه فوقانی تونل قطار راه آهن تهران تبریز است که از سالیان متمادی موجب انفصال شمال و جنوب این خط آهن شده بود و اینک با احداث پروژه‌های مورد نیاز اهالی ضمن ایجاد پیوستگی شهری موجب توزیع عادلانه امکانات شهری در مناطق ١٧ و ١٨ تهران خواهد شد.

کد خبر 6088684

دیگر خبرها

  • کسب مدال طلا ۴۰۰ متر با مانع از سوی فاطمه عیدیان
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف است
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف
  • جلوگیری از وارد آمدن خسارت به استان ایلام را در دستور کار داریم
  • چرا آمدن مهدی قایدی به پرسپولیس ممکن نیست؟
  • رئیس قوه قضائیه: نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن سلیقه‌های مختلف هراسید
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • مصاحبه آتشین آرون بروکس؛ حمله به تیلور؟ ایرانی‌ها از آمدن به اینستاگرام من خودداری کنند!
  • برگردید تا غرق نشوید