Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@20:56:19 GMT

جریمه ۱۲ هزار دلاری سایپا و ذوب آهن در آسیا

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۱۳۷۲

جریمه ۱۲ هزار دلاری سایپا و ذوب آهن در آسیا

در تازه‌ترین آرای انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، مارکو اوکتاویو سرمربی برزیلی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به پرداخت هزار دلار آمریکا جریمه محکوم شده است. AFC دلیل این جریمه را بی احترامی اوکتاویو و مطرح کردن مسائل نادرست درباره داوران مسابقه با ژاپن در رقابت‌های قهرمانی آسیا اعلام کرده است.

باشگاه ذوب آهن اصفهان به دلیل حضور یک تماشاگر در زمین مسابقه بعد از پایان بازی با تیم الکویت (در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا) به مبلغ ۴ هزار و ۵۰۰ دلار آمریکا جریمه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه سایپا هم که در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا در تهران میزبان مینروا پنجاب هندوستان بود، به پرداخت ۸ هزار دلار محکوم شده است. این جریمه به خاطر حضور یک تماشاگر در زمین و همچنین حضور افراد غیرمجاز در رختکن سایپا در پایان بازی برای نماینده ایران در نظر گرفته شده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تیم فوتبال سایپا تیم فوتبال ذوب آهن لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۱۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد

سرمربی تیم فوتبال سایپا که از لیگ دسته اول موفق به صعود به لیگ برتر نشده و فاصله زیادی با صدرنشین دارد، از سمت خود برکنار شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی باشگاه سایپا، در پی نتایج ضعیف تیم فوتبال سایپا در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال و با تصمیم هیات مدیره این باشگاه، مجتبی سرآسیایی از سرمربیگری تیم سایپا کنار گذاشته شد.

در نشست هیات مدیره باشگاه سایپا مقرر شد مهدی حسینی‌نسب در دیدارهای باقیمانده، هدایت نارنجی‌پوشان را برعهده بگیرد. سایپا با 41 امتیاز، در جایگاه ششم جدول لیگ دسته اول فوتبال ایستاده است و شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد.

دیگر خبرها

  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • سرمربی تیم فوتبال سایپا برکنار شد
  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • اتحاد دلاری در کانال ۶۰ هزار
  • حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • جریمه 200 میلیون دلاری بزر‌گترین اپراتور بی‌سیم آمریکا به دلیل فروش اطلاعات کاربران
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال