Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@20:58:30 GMT

انعکاس خرابی ها و امدادرسانی پس از سیل مطلوب بوده است

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۱۳۸۰

انعکاس خرابی ها و امدادرسانی پس از سیل مطلوب بوده است

خرم آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: پس از وقوع سیل ؛ انعکاس حجم خرابی ها و امدادرسانی به حادثه دیدگان مطلوب بوده و فعالیت های خوبی در این زمینه صورت گرفت.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا ایت الله سید احمد میرعمادی شامگاه شنبه در دیدار با استاندار و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان در محل بیت نماینده ولی فقیه افزود: بعد از سیل در راستای آرامش بخشی به مردم اقدامات مطلوبی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: سیل آزمونی برای همه است که تبدیل به تجربه می شود و باید از این تجربه برای شناسایی نقاط ضعف و قوت استفاده کرد.
وی از همدردی و حمایت های مردم سمنان به استان سیلزده لرستان قدردانی کرد و گفت:‌در جریان سیل لرستان سه اتفاق عمده شامل آمادگی مردم و مسوولان؛ هماهنگی بین دستگاهها و اطلاع رسانی انجام شد.
آیت الله میرعمادی با اشاره به بازدید از گروه های جهادی استان سمنان در مناطق سیلزده لرستان ادامه داد: این گروه ها کارهای مهم و ماندگاری انجام دادند و سمنان یکی از استان هایی است که همچنان در کمک به سیلزدگان فعالیت قابل قبولی دارد.
بر اثر سیل روز دوشنبه 12 فروردین ماه، رودخانه های خرم آباد و کشکان طغیان کردند که این طغیان باعث خسارات سنگین به مردم شهرهای خرم آباد، نورآباد، دوره، معمولان و پلدختر شد.
هم اکنون امدادرسانی هوایی و زمینی توسط امداد رسانان استان و سراسر کشور در مناطق سیل زده در حال انجام است.
برآورد اولیه خسارت سیل اخیر در لرستان بیش از 37 هزار میلیارد ریال است و تاکنون 15 نفر در این سیل جان خود را از دست داده اند.
7269/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيل 98 سيل لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۱۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعکاس مطالبات مردم در بسته شهروند خبرنگار

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بسته شهروند خبرنگار این هفته به مواردی مانند، آبگرفتگی معابر شهر زاهدان، مشکلات مخابراتی و درخواست برای برق پایدار پرداخته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انعکاس مطالبات مردم در بسته شهروند خبرنگار
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • مردم در انتخاب فرد اصلح نگاه قبیله‌ای را کنار بگذارند
  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان احداث می شود
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود