Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برای نمایندگان کشورمان روزهای دوشنبه و سه‌شنبه این هفته برگزار خواهد شد. ذوب‌آهن که صدرنشین گروه اول مسابقات است در صورت پیروزی می‌تواند صعود خود را قطعی کند. پرسپولیس و استقلال نیز با برتری خود در دیدارهای هفته گذشته به کوران رقابت‌ها بازگشتند تا امیدهای هواداران این دو تیم برای صعود بیشتر از گذشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه  A

ذوب آهن با 7 امتیازی که در سه بازی اول خود گرفته است از حریفانش در این گروه فاصله گرفته تا احتمالا زودتر از بقیه نمایندگان کشورمان صعودش به مرحله بعد را قطعی کند. تیم علیرضا منصوریان در صورت پیروزی بر الوصل در اصفهان دو هفته زودتر از پایان مرحله گروهی می‌تواند صعودش را قطعی کند.

در دیگر بازی این گروه دو تیم الزورا عرق و النصر عربستان با هم مصاف خواهند داشت. نماینده فوتبال عراق که برای اولین بار در لیگ قهرمانان آسیا حاضر است تا اینجا شگفتی ساز بوده و در صورتی که بتواند حریف عربستانی‌اش را در خانه زمین گیر کند شانس زیادی برای صعود خواهد داشت.

برنامه بازی‌های گروه A به شرح زیر است:

سه‌شنبه 3 اردیبهشت

الزورا - النصرعربستان ساعت 19:30

ذوب آهن - الوصل امارات ساعت 20:00

گروه  C

استقلال که همچون فصل گذشته در گروه مرگ قرار دارد شروع خوبی در این فصل نداشت و دو هفته اول را با قعرنشینی به پایان رساند. آبی‌ها با برد غیر منتظره برابر الهلال صدرنشین یک بار دیگر نام خود را بین مدعیان این گروه مطرح کردند تا هواداران این تیم به صعود امیدوار شوند. استقلال اگر بتواند چهارمین برد متوالی‌اش برابر الهلال را ثبت کند این تیم را در جدول گروه سوم جا می‌گذارد و چه بسا حتی صدرنشین گروه شود.

در دیگر بازی این گروه که تکرار بازی یک هشتم نهایی فصل قبل است العین میزبان الدحیل قطر خواهد بود. تیم اماراتی در این دیدار آخرین شانس‌هایش برای صعود را جست و جو می‌کند و اگر نتواند سه امتیاز این بازی را بگیرد باید خودش را برای خداحافظی با لیگ قهرمانان آماده کند.

برنامه بازی‌های گروه C به شرح زیر است:

سه‌شنبه 3 اردیبهشت

الهلال عربستان – استقلال  ساعت 19:30

العین امارات - الدحیل ساعت 20:30

گروه  D

این گروه را به نوعی می‌توان نزدیک‌ترین گروه منطقه غرب دانست. جایی که هر 4 تیم از شانس خوبی برای صعود برخوردار هستند و هیچ یک از تیم‌ها از الان نمی‌تواند ادعای صعود داشته باشد.

بعد از انجام قرعه کشی همه پرسپولیس و السد که فصل قبل به نیمه نهایی هم رسیده ‌بودند را مدعی اصلی صعود از این گروه می‌دانستند اما با پایان دور رفت تیم ازبکستانی همه پیش‌بینی ها را به هم زد. پاختاکور که با 5 امتیاز در صدر جدول قرار دارد تنها تیم بی شکست این گروه است و در یک بازی سخت میهمان السد است.

پرسپولیس هم که هم‌چون استقلال شروع خوبی نداشت با برد خوب خود در هفته قبل توانست دوباره در قواره یک مدعی ظاهر شود. سرخ‌ها در بازی چهارم خود باید با الاهلی عربستان روبرو شوند. تیمی که شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند و اگر پرسپولیس بتواند از ضعف حریف خود در روزهای اخیر استفاده کند با کسب 3 امتیاز این بازی می‌تواند راهش برای صعود را هموارتر از قبل کند.

برنامه بازی‌های گروه C به شرح زیر است:

دوشنبه 2 اردیبهشت

الاهلی عربستان - پرسپولیس ساعت 20:00

السد - پاختاکور ساعت 20:30      

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۱۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۷:۴۵ و در ورزشگاه شهدای مس رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان دو نیمه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و مس موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ به سود شاگردان نویدکیا به پایان رسید.

ترکیب مس: حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان (۷۳ - عرفان شهریاری)، سعید واسعی، محمدمهدی محبی (۱۰۷ - محمد اکبری) و سجاد شهباززاده.

ترکیب پیکان: محمدرضا دیناروند، مبین دهقان، نیما احمدی (۷۵- امیرحسین صدقی)، ایمان اکبری، علی‌اصغر صادقی، ابوالفضل زمانی، علی‌اکبر رنجبر، امیرحسین غلامی، آرش هاشمی، مجتبی حقدوست و امیر شهیم.

تیم فوتبال مس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۴ سجاد شهباززاده در موقعیت گلزنی قرار گرفت، اما دیناروند به خوبی مانع از باز شدن دروازه پیکان شد. پس از آن بازیکنان هر دو تیم بیشتر در میانه‌های زمین توپ را به گردش در می‌آوردند.

جلال‌الدین علی محمدی روی پاس سعید واسعی در دقیقه ۳۲ با ضربه پای راست دروازه دیناروند را باز کرد و گل اول بازی به نام او و تیم مس به ثبت رسید.

در نهایت این بازی در نیمه اول با یک گل خاتمه یافت.

در شروع نیمه دوم تیم پیکان خیلی زود به بازی برگشت و ابوالفضل زمانی موفق شد روی پاس در عرض احمدی و روی غفلت مدافعان مس توپ را وارد دروازه کند تا حساب کار یک بر یک شود. تیم مس موقعیت‌های زیادی را در نیمه دوم از دست داد و هیچکدام از توپ‌های شاگردان محرم نویدکیا به تور دروازه پیکان نچسبید تا برنده بازی در وقت‌های اضافه شناخته شود.

در وقت‌های اضافه موقعیت‌های دو تیم به خصوص مس رفسنجان حاصلی به همراه نداشت و کار به ضربات پنالتی کشیده شد و تیم مس رفسنجان موفق شد با نتیجه ۵ بر ۴ پیکان را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. همچنین با این پیروزی، روند شکست ناپذیری محرم نویدکیا همراه با تیم مس حفظ شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • پرسپولیس برای تکرار سه‌گانه فصل قبل، 10 پیروزی و یک تبصره می‌خواهد
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال