Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@05:47:37 GMT

فتتاح خط تولید بالگرد اچ-۱۳۵ ایرباس در چین

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۱۶۰۰

ایرباس خط تولید بالگرد اچ-۱۳۵ را برای اولین بار در جایی خارج از اروپا در کینگ دائو در استان شانگدانگ چین به راه انداخت.

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، ایرباس اولین خط تولید بالگرد در چین را در کینگ دائو در استان شانگدانگ به راه انداخت.

این نخستین باری است که شرکت ایرباس خط تولید بالگرد اچ-۱۳۵ را در جایی خارج از اروپا راه اندازی می‌کند که نشان از شروع فصلی جدید از روابط چین و اروپا و گسترده‌تر شدن همکاری‌های این قاره با چینی‌ها دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش بینی می‌شود نخستین بالگردی که از خط تولید این شرکت بیرون بیاید، در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ باشد.

به گفته مقامات ایرباس، خط تولید جدید به صورت خاص برای مونتاژ ایرباس اچ-۱۳۵ ایجاد شده است، بالگرد دو موتوره‌ای که برای ماموریت‌های فوریتی پزشکی، کاربری نجات، ماموریت‌های پلیسی، آتش نشانی و گردشگری کاربرد دارد.

مهندسان برای شروع به کار در چین، یک دوره فشرده آموزشی دو ساله را در آلمان گذرانده اند. بازار بالگرد‌های غیرنظامی چین از جمله بازار‌های در حال رونق در جهان به شمار می‌آید و در دهه گذشته، تقاضا در این بازار برای دریافت بالگرد چهار برابر شده است که پیش بینی می‌شود با تصمیم چینی‌ها برای باز کردن فضای خود به روی صنعت هوافضا، این میزان افزایش یابد.

در حال حاضر، توان تعریف شده برای خط تولید یاد شده در چین، هجده فروند بالگرد در سال است که می‌توان بعد از گذشت چند سال و بسته به میزان تقاضا، این میزان را دو برابر کرد. همچنین احداث مراکزی برای خدمات جانبی مانند آموزش، تعمیر و نگهداری و دفاتر توزیع نیز شروع شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: چین خط تولید بالگرد ایرباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۱۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۵ بالگرد اسرائیلی به غزه برای انتقال نظامیان مجروح

یک رسانه عبری زبان فاش کرد، امروز شنبه پنج بالگرد برای تخلیه نظامیان مجروح از غزه در آنجا به زمین نشستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند، امروز شنبه نیز ارتش اسرائیل در نوار غزه تلفات داده و مجبور شد با استفاده از 5 بالگرد نظامیان زمی خود را به بیمارستان منتقل کند.

این رسانه‌ها که اطلاعات خود را به نقل از بیانیه ارتش اسرائیل منتشر کردند، جزئیات بیشتری از نحوه و محل اصابت این نظامیان ارائه نکردند.

گفتنی است با وجودگذشت 211 روز از جنگ وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، مقاومت ملت فلسطین در مقابل این تهاجم همچنان ادامه دارد.

گفتنی است، رژیم صهیونیستی بایکوت رسانه ای ساختی علیه انتشار آمار واقعی تلفات خود در نوار غزه ایجاد کرده است.

هلاکت 2 نظامی اسرائیلی در مرکز نوار غزههلاکت و زخمی شدن 14 نظامی اسرائیلی در محور نتساریم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است
  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • تولید ۵ میلیون و ۲۸۰ هزار تن محصولات کشاورزی در آذربایجان شرقی
  • پیش‌بینی تولید ۴۸۸۰ تن گوشت مرغ در سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۵ بالگرد اسرائیلی به غزه برای انتقال نظامیان مجروح
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • انتقال تلفات نظامیان اسرائیلی در غزه به بیمارستان با ۵ بالگرد
  • خوشه‌های خوش‌سالی در خراسان شمالی با جهش تولید و مشارکت کشاورزان
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است
  • ۲ نفر در ساری براثر مسمومیت با گاز جان باختند