Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@11:36:31 GMT

بیش از 300 کشته و زخمی در انفجارهای سریلانکا +عکس

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۱۷۴۴

بیش از 300 کشته و زخمی در انفجارهای سریلانکا +عکس

مقام‌های سریلانکا از وقوع چند انفجار در این کشور خبر دادند، انفجارهایی که طبق گزارش‌ها حداقل 20 کشته و 280 زخمی بر جای گذاشته است.

به گزارش مشرق، مقام‌های پلیس سریلانکا امروز یکشنبه از وقوع چند انفجار در این کشور آسیایی خبر دادند.

یک سخنگوی پلیس سریلانکا اعلام کرد که امروز یکشنبه چندین انفجار در این کشور واقع در جنوب آسیا اتفاق افتاده است و دو انفجار در حین مراسم «عید پاک» در کلیساهای سریلانکا به وقوع پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

حملات هوایی، پایتخت لیبی را به لرزه درآورد

بنا بر گزارش خبرگزاری فرانسه، کلیسای «سنت آنتونی» در «کوچچیکاده» پایتخت سریلانکا (کلمبو) و همچنین کلیسای «کاتوواپیتیا» در شهر «کاتانا» هدف انفجار قرار گرفت.

بنا بر گفته پلیس سریلانکا، در هتل «شانگری-لا» و «کینگبری» در پایتخت این کشور هم انفجارهایی صورت گرفته است.

خبرگزاری رویترز ساعتی بعد از انتشار خبر اولیه درباره انفجارها در سریلانکا گزارش داد که حداقل 20 نفر کشته و 160 تن زخمی شدند. 

شبکه «اسکای نیوز» خبر داده که انفجارهای مرگبار امروز در 6 نقطه در سریلانکا صورت گرفته و بر اثر آن حداقل 42 تن کشته و 280 نفر زخمی شدند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل انفجار سریلانکا کشته و زخمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۱۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند

شبکه اسکای نیوز انگلیس گزارش داد که چهار نفر در نزدیکی ایستگاه مترو در شمال شرق لندن با چاقو زخمی شدند. پلیس انگلیس نیز از دستگیری یک مرد ۳۶ ساله خبر داده و از مردم محلی خواست تا از دستورات افسران پلیس در محل را اجرا کنند.

براساس گزارش النشره، فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مردی را نشان می‌دهد که قمه‌ای را در لینگ کلوز در نزدیکی ایستگاه MRT حمل می‌کند. سازمان حمل و نقل لندن گفت که این ایستگاه متروی لندن به دلیل تحقیقات پلیس در منطقه بسته شده است و پلیس، آمبولانس و آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

روزنامه تلگراف انگلیس در همین راستا گزارش داد: پلیس گفت که اندکی قبل از ساعت ۷ صبح با آنها تماس گرفته شد تا گزارش شود که یک وسیله نقلیه به داخل خانه ای وارد شده است و افرادی در همین محل چاقو خورده اند.

تلگراف گفت که دو تن از این افرادی که چاقو خوردند افسر پلیس لندن هستند که با قمه مورد حمله قرار گرفتند. با این وجود پلیس لندن می گوید به نظر نمی‌رسد این حادثه مرتبط با تروریسم باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند
  • چرا هنوز با موجودات فضایی ارتباط برقرار نکرده‌ایم؟
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • ۱۵۵ کشته و زخمی در سیل و رانش زمین در کنیا
  • ۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند
  • گردباد در آمریکا/ ۵ نفر کشته و ۱۳۰ تَن زخمی شدند
  • احداث پروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا
  • طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور