Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اجرایی هیات کاراته استان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مسابقات که در تهران جریان داشت، بانوان گیلانی موفق به کسب یک مدال برنز در بخش کاتای تیمی و یک مدال برنز در بخش مبارزه انفرادی شدند.
سعید عزیزی افزود: بر این اساس و در جریان این رقابت ها ، تیم کاتای بانوان گیلان با ترکیب سمیرا بهمن یار ، فائزه نوروزی و سوده حسن پور پس از تیم های مازندران و اصفهان موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز این مسابقات شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همچنین در بخش مبارزه انفرادی و در وزن 61کیلوگرم آلاله صعودی کاراته کار شایسته گیلانی موفق شد پس از کاراته کارانی از استان های مازندران و تهران روی سکوی سوم قرار گیرد و به مدال برنز این مسابقات دست یابد.
در رقابت های کاراته ورودی به اردوی تیم ملی کاراته بانوان بزرگسال کشور ، 265 کاراته کار از استان های مختلف کشور حضور داشتند که به مدت سه روز در سالن ورزشی تختی تهران با هم به رقابت پرداختند.
در پایان نفرات برتر این دوره از مسابقات نیز به همراه بانوان ملی پوش این رشته در اردوی تیم ملی کاراته بانوان بزرگسال کشور حضور می یابند.
7285/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اردوی تیم ملی استان گیلان استان های مختلف کشور اصفهان تیم ملی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۱۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ الینا صفاجو از باشگاه ستارگان عقاب سمنان با مربیگری ریحانه نصیری در بخش کومیته وزن منهای ۶۸  کیلوگرم رده سنی زیر ۲۱ سال  نشان برنز را بدست آورد.

این مسابقات به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • کدام بانوان گیلانی نخستین مدارس دخترانه را تاسیس کردند؟
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • این زن اصلا مدال نداشته که به علی دایی تقدیم کند!