Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ماموران پلیس پایگاه 10 موادمخدر فاتب با رصد دو خلافکار در زمینه افیون با هویت‌های «م. ر» و «ح. ص» متوجه شدند که متهمان مقداری موادمخدر را تهیه و با خودروی سواری mvm در مسیر ورود به خرم آباد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با هماهنگی همکارانمان در پلیس موادمخدر خرم آباد و حضور پلیس مبارزه با موادمخدر تهران در محل، نسبت به توقیف خودرو و دستگیری متهمان اقدام شد.

سرهنگ بخشنده با اشاره به کشف ۳۰ کیلو و ۵۰۰ گرم ماده تریاک از متهمان خاطرنشان کرد: متهمان جهت سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با موادمخدر استان لرستان تحویل داده شدند.

انتهای پیام/

دستگیری دو قاچاقچی موادمخدر در خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی موادمخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۲۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند

به نقل پایگاه اطلاع رسانی پلیس مازندران، سرهنگ محسن سلیمانی روز یکشنبه گفت: طی وقوع یک فقره سرقت از اتباع بیگانه در شهرستان چالوس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی افزود: متهمان با مراجعه به مناطق تفریحی در شهرستان چالوس با اتباع خارجی مورد نظر را تحت نظر قرار می‌دادند و در موقیعت مناسب اقدام به سرقت دلار‌ها می‌کردند و متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس تصریح کرد: ماموران با اقدام اطلاعاتی، متهمان را که یک زن و مرد بودند در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازدید از خودروی متهمان چهار برگ اسکناس ۱۰۰ دلاری، ۴۲ برگ اسکناس یک دلاری، یک برگ اسکناس ۲ دلاری، ۲ برگ اسکناس ده دیناری، یک برگ اسکناس بیست دیناری کویت و مبلغ ۷۶ میلیون ریال وجه نقد و چهار دستگاه تلفن همراه لمسی کشف کردند.

سرهنگ سلیمانی خاطرنشان کرد: متهمان اهل یکی از استان‌های مرکزی کشور بودند و پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به دادسرا اعزام و روانه زندان شدند.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت