Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: تیم خوبی را به مسابقات قهرمانی آسیا می‌بریم و بچه‌ها می‌خواهند خودشان را نشان دهند. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

ابراهیم مهربان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: بچه‌ها تمرینات خوبی انجام داده‌اند و همه می‌خواهند در آسیایی خودشان را نشان بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا اطری که به واسطه حضور در مسابقات جهانی، بازی‌های آسیایی باتجربه شده، بهنام احسان‌پور تجربه آسیایی دارد، اما پیمان بیابانی اولین آسیایی‌اش در پیش است. در 70 کیلوگرم یونس امامی قبلا در 65 کیلوگرم به آسیایی رفته اما حالا در 70 کیلوگرم این رقابت‌ها را تجربه می‌کند. نخودی در 74 کیلوگرم تا سال گذشته در رده سنی نوجوانان کشتی می‌گرفت و این اولین حضورش در بزرگسالان است. بهمن تیموری و کامران قاسمپور در 79 و 86 کیلوگرم اولین آسیایی بزرگسالان‌شان را تجربه می‌کنند.

وی ادامه داد: علیرضا کریمی و رضا یزدانی در 92 و 97 کیلوگرم باتجربه‌های تیم اعزامی ما هستند که عنوان‌دار جهانی‌اند. یدالله محبی هم کم تجربه نیست.

مهربان با اشاره به نایب قهرمانی سال گذشته تیم ملی آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا تصریح کرد: باید ببینیم شرایط امسال چطور است و چه حریفانی می‌آیند. رقابت‌های امسال جزو سیستم رنکینگ محسوب می‌شود و از این لحاظ برای میدان جهانی‌ که پیش‌روی ما قرار دارد، پراهمیت است. تا امروز 8 مرحله اردو برگزار کرده‌ایم و تیم از آمادگی نسبتا خوبی برخوردار است. امیدوار هستیم از این آسیایی با نتیجه مطلوبی برگردیم و پس از آن برای جهانی استارت بزنیم.

اعلام برنامه کامل مسابقات کشتی قهرمانی آسیا

انتهای پیام/

R1351/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۲۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم

در پایان روز ششم رقابت‌های قهرمانی کشور، نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختران مشخص شدند. - اخبار استانها -

فرماندار همدان، مسلم مخفی در حاشیه برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بانوان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: عمیقا به این موضوع اعتقاد داریم که ورزش برای سلامت جسمی و روحی و روانی تک تک افراد جامعه ضروری است.

وی افزود: در دولت سیزدهم توفیق داشتیم تا در موضوع آماده سازی زیرساختها، ساخت سالن‌های ورزشی و توجه به ورزش در بعد ورزش همگانی و قهرمانی به بهترین وجه ورود داشته باشیم.

مخفی با بیان اینکه در همدان زیرساختهای مناسب در حوزه ورزش فراهم بوده عنوان کرد: اکنون به مدت چند روز همدان با کیفیت و در سطح بالا میزبان مسابقات رشته ورزشی کاراته انتخابی تیم ملی بوده که در رده‌های سنی مختلف در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

 

.

 

به گزارش تسنیم، رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته بانوان در حضور افسانه باقری نایب رییس بانوان فدراسیون مریم احمدی نایب رئیس بانوان هیات کاراته همدان، لیلا بهرامی سرمربی بزرگسالان و ستاره موسوی سرمربی رده سنی زیر 21 سال دختران برگزار شد.

 مدال آوران مسابقات قهرمانی کشور رده سنی نوجوانان دختران به شرح زیر است:

وزن 47- کیلوگرم:
1. هستی گرائیلی از استان مازندران
2. صدف حسنلو از استان تهران
3. ندا رستمی از استان فارس
3. سارینا ربیعی از استان اصفهان

وزن 54- کیلوگرم:
1. نگین مهرعلی تبار از استان مازندران
2. هستی میر از استان کرمان
3. هستی سلطانی از استان اصفهان
3. ستایش قانعی از استان کرمان

وزن 61- کیلوگرم:
1. ساغر جندقی از استان سمنان
2. روجا شاهرخی از استان مازندران
3. زینب حسین خانلی از استان البرز
3. ستایش ملائی چروده از استان گیلان

وزن 61+ کیلوگرم:
1. مریم گرزین از استان مازندران
2. فاطمه شعبانی از استان مازندران
3. هستی صفی خانی از استان مرکزی
3. تازه زینب سعیدآبادی از استان تهران

رقابت‌های قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) طی روزهای 27 الی 31 فروردین 1403 در بخش آقایان و یکم الی 6 اردیبهشت در بخش بانوان در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان برگزار شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • نفرات برتر جام تختی کشتی فرنگی مشخص شدند
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی