Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@02:33:38 GMT

گاف بزرگ رسانه عربستانی درباره پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۲۲۹۱

گاف بزرگ رسانه عربستانی درباره پرسپولیس

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ تیم فوتبال پرسپولیس ایران در حالی ۲ اردیبهشت از ساعت ۲۰ در امارات به مصاف الاهلی عربستان می‌رود که با کسب ۴ امتیاز در رده سوم گروه D لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ قرار دارد و درصدد کسب پیروزی و رسیدن به صدر جدول است.

از سویی دیگر الاهلی نیز با کسب ۳ امتیاز در رده چهارم قرار دارد و تلاش می‌کند با هدایت یوسف عنبر به مرحله بعد برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبزپوشان جده که در بازی گذشته شکست خوردند، درصدد پیروزی در امارات هستند، اما سرخپوشان هم قسم شدند تا به برد برسند.

ساعتی پیش رسانه عربستانی با انتشار گزارشی نوشت: عبدالفتاح عسیری و حسین المقهوی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم الاهلی در دیدار هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ برابر پرسپولیس نیستند و نیاز به استراحت ۱۰ روزه دارند. پرسپولیس محبوب‌ترین تیم ایرانی در رقابت‌های لیگ فوتبال ایران با کسب ۱۱ عنوان قهرمانی است و دومین تیم ایران در رقابت‌های آسیا پس از استقلال محسوب می‌شود.

این رسانه ادامه داد: از ستاره‌های تیم پرسپولیس می‌توان به ماریو بودمیر (مهاجم سابق دینامو زاگرب)، گادوین منشا (این مهاجم نیجریه‌ای در نیم‌فصل از پرسپولیس به استقلال انتقال یافت)، علی علیپور، علیرضا بیرانوند، کمال کامیابی‌نیا و مهدی ترابی اشاره کرد.

رسانه سعودی درحالی این اشتباه را انجام داد که منشا در نقل و انتقالات زمستانی و با اتفاقی جنجالی از پرسپولیس به استقلال پیوست و اکنون در تیم آبی پوش پایتخت توپ می‌زند.

خبر دیگر درباره این بازی اینکه پرسپولیسی‌ها برای این دیدار محرومی ندارند، اما محمد انصاری و شایان مصلح مصدوم هستند و به این دیدار نمی‌رسند. ماریو بودیمیر، کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی نیز مصدومیت شان برطرف شده و همراه با تیم به دبی خواهند رفت، اما به جز مهاجم کروات ۲ بازیکن دیگر در ترکیب اصلی حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

زمان کنفرانس خبری برانکو در دبی مشخص شد

گشت و گذار پرسپولیسی‌ها در امارات

هافبک پرسپولیس به دیدار مقابل الاهلی می‌رسد

مهاجم جنجالی به ترکیب پرسپولیس بازمی گردد؟

برانکو در آستانه جدایی از پرسپولیس؟

انتهای پیام/

منشا پرسپولیسی شد؟

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۲۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح

ستاره مصری تیم فوتبال لیورپول برای دادن پاسخ مثبت به پیشنهاد هنگفت عربستانی‌ها فرصت چندانی ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسکای اسپورتس؛ محمد صلاح در نقل‌وانتقالات تابستان سال گذشته یکی از گزینه‌های خرید لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان بود که در نهایت لیورپولی‌ها با رد این پیشنهاد هنگفت مانع انتقال ستاره مصری شدند.

الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید

بر اساس گزارش این رسانه انگلیسی؛ فرصت پیوستن محمد صلاح به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان با توجه به تغییر استراتژی این لیگ محدود است. کمیته جذب بازیکنان خارجی فوتبال عربستان استراتژی جدید خود روی جذب بازیکنان جوان قرار داده و شاید نقل‌وانتقالات تابستان پیش‌رو آخرین فرصت محمد صلاح برای دادن پاسخ مثبت به پیشنهاد عربستانی‌ها خواهد بود. کمیته جذب بازیکنان خارجی عربستانی روی ستاره‌های جوان باشگاه‌های اروپایی زوم کرده که نمونه روشن این انتقال گابریل ویگا است که از اتلتیکومادرید به الاهلی جده پیوست.

تصمیم جدید فوتبال باشگاهی عربستان به دنبال محدودیت فهرست بازیکنان تیم‌ها از 30 نفر به 25 نفر و افزایش تعداد خارجی‌ها به 10 نفر از جمله جذب بازیکنان متولد 2003 به بعد می‌تواند سرنوشت محمد صلاح را دچار تردیدهایی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال
  • رونمایی از بزرگ‌ترین مسئله ایران و جهان که از فقر هم وحشتناک تر است
  • وعده بزرگ وزیر اقتصاد به پرسپولیس و استقلال
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان