Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ تیم فوتبال پرسپولیس ایران در حالی ۲ اردیبهشت از ساعت ۲۰ در امارات به مصاف الاهلی عربستان می‌رود که با کسب ۴ امتیاز در رده سوم گروه D لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ قرار دارد و درصدد کسب پیروزی و رسیدن به صدر جدول است.

از سویی دیگر الاهلی نیز با کسب ۳ امتیاز در رده چهارم قرار دارد و تلاش می‌کند با هدایت یوسف عنبر به مرحله بعد برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبزپوشان جده که در بازی گذشته شکست خوردند، درصدد پیروزی در امارات هستند، اما سرخپوشان هم قسم شدند تا به برد برسند.

پرسپولیسی‌ها برای این دیدار محرومی ندارند، اما محمد انصاری و شایان مصلح مصدوم هستند و به این دیدار نمی‌رسند. ماریو بودیمیر، کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی نیز مصدومیت شان برطرف شده و همراه با تیم به دبی خواهند رفت، اما به جز مهاجم کروات ۲ بازیکن دیگر در ترکیب اصلی حضور خواهند داشت.

همچنین الاهلی ۶ بازیکن تک کارته دارد، اما هیچ کدام محروم نیستند و یوسف عنبر، سرمربی موقت این تیم می‌تواند از آن‌ها استفاده کند، البته عبدالفتاح عسیری و حسین المقهوی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم الاهلی در دیدار هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ برابر پرسپولیس نیستند و نیاز به استراحت ۱۰ روزه دارند و پزشکان تیم سبزپوش تلاش می‌کنند تا آدریان سانتوس را به بازی برسانند.

او در تمرین گروهی روز گذشته الاهلی شرکت نکرد، اما انتظار می‌رود با اجازه پزشکان از امروز با سایر بازیکنان تمرین کند تا مهیای بازی برابر پرسپولیس شود.

در دیگر دیدار گروه C نیز الدحیل قطر و العین امارات با یکدیگر رو در رو خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

زمان کنفرانس خبری برانکو در دبی مشخص شد

گشت و گذار پرسپولیسی‌ها در امارات

هافبک پرسپولیس به دیدار مقابل الاهلی می‌رسد

مهاجم جنجالی به ترکیب پرسپولیس بازمی گردد؟

برانکو در آستانه جدایی از پرسپولیس؟

انتهای پیام/

آخرین اخبار الاهلی عربستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۲۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزت‌‎اللهی در نقش مهندس الاهلی!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال امارات، از ساعت ۲۰:۱۵ شب گذشته تیم‌های فوتبال شباب الاهلی و شارجه به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر یک به سود شباب خاتمه پیدا کرد.
سعید عزت اللهی ملی پوش ایرانی شباب الاهلی در این بازی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و به طور کامل بازی کرد.
عزت اللهی در این بازی روی نخستین گل تیمش نقش مؤثری ایفا کرد و در حالی که شارجه با گل دقیقه دهم «کایو» پیش افتاده بود این بازیکن ایرانی در دقیقه ۱۷ با یک پاس تماشایی، «یحیی القسانی» را در موقعیت تک به تک قرار داد تا او هم گل نخست شباب را به ثمر برساند و بازی به تساوی کشیده شود.
در ادامه هم «دا کروز» در دقایق ۶۷ و ۸۶ توانست ۲ گل دیگر برای شباب به ثمر برساند تا این بازی با نتیجه ۳ بر یک به پایان برسد. در جدول رده بندی لیگ برتر امارات، شباب الاهلی با ۴۶ امتیاز در رده دوم قرار دار و امیدوار است بتواند در ادامه دیدارهای باقی مانده شرایط جدول را تغییر دهد.

دیگر خبرها

  • جنجالی‌ترین صحنه دیدار پرسپولیس و نساجی
  • خلاصه بازی الهلال و الاهلی + فیلم
  • عزت‌‎اللهی در نقش مهندس الاهلی!
  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • پوستر پرسپولیس با یک بازیکن غیرمنتظره
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود