Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@07:14:31 GMT

اقدام آمریکا در برابر سپاه موجب همبستگی بیشتر کشور شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۲۷۷۰

اقدام آمریکا در برابر سپاه موجب همبستگی بیشتر کشور شد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در بیانیه گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه آورده است: اقدام سخیف آمریکا در قراردادن سپاه در فهرست «سازمان‌های تروریستی»، اقدامی شرم‌آور و نابخردانه بود که موجب ایجاد موج بزرگی از همدلی و همبستگی بین ملت ایران شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، در بیانیۀ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به‌مناسبت فرارسیدن دوم اردیبهشت «‌سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» آمده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از اولین روزهای تاسیس خود به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی، وفاداری خود را به اندیشۀ والای امام خمینی (رحمت‌الله علیه) و آرمان بلند انقلاب اسلامی اثبات کرد و امروز نیز همدل و همراه با مردم ایران در سایۀ رهبری پیامبرگونۀ مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در برابر زورگویی و زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی ایستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  پاسداران انقلاب اسلامی در طول عمر چهل سالۀ این نهاد مقدس با بصیرت عمارگونه و تلاش‌های مجاهدانه خود، نقشه‌های شوم و شیطانی دشمنان نظام را نقش برآب کرده‌اند و با توکل بر خداوند متعال، تاسی به حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) و تکیه بر شجاعت و شهامت مثال‌زدنی خویش، ترامپ ابله و حامیان صهیونیستی او را به باتلاق عجز و زبونی کشانده‌اند.
در آغاز دهۀ پنجم انقلاب، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پاسداری جانانه از انقلاب، صیانت مثمرثمر از نظام مقدس جمهوری اسلامی و مجاهدت در راه حفظ امنیت کشور و همچنین اقتدار، اثرگذاری و نقش تعیین‌کننده این نهاد انقلابی در عرصه‌های بین‌الملل و معادلات منطقه، سبب عصبانیت سران شیطان‌صفت و استکباری آمریکا و رژیم صهیونیستی شده و دشمنان قسم‌خورده اسلام و ایران را به استیصال و درماندگی کشانده است و آنان را وادار به اقدامی سخیف و رذیلانه کرد تا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را در فهرست «سازمان‌های تروریستی» قرار دهند؛ اقدامی شرم‌آور و نابخردانه که موجب ایجاد موج بزرگی از همدلی و همبستگی بین ملت ایران شد و واکنش قاطع و دشمن‌کوب قاطبه مردم شریف ایران را درپی‌داشت.
ایرانیان خشمگین از این اقدام سخیفانۀ دولت آمریکا با حضور پرشور و شعور خود در تظاهرات ضدآمریکایی و ضدصهیونیستی، یک‌بار دیگر فریاد کوبندۀ «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» را سردادند تا دشمنان اسلام بدانند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جزء لاینفک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و این ملت، پاسداران انقلاب را برخاسته از متن خود دانسته و اقدامات ارزشمند این نهاد انقلابی را در مقابلۀ مقتدرانه با توطئۀ گروهک‌های معاند اول انقلاب، رشادت‌های هشت‌سال دفاع مقدس، مجاهدت در دوران سازندگی، دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(س) و همدلی، همراهی وکمک‌رسانی به زلزله‌زدگان،  سیل‌زدگان و آسیب‌دیدگان حوادث غیرمترقبۀ اخیر را ارج می‌نهد و هر نوع اقدام علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را از سوی هر شخص یا دولتی، اقدام علیه مردم ایران دانسته و شدیداً محکوم می‌کند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان، ضمن تبریک ولادت یگانه‌منجی بشریت حضرت بقیه‌الله الاعظم (ارواحنا فداه)، دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به پاسداران و بسیجیانی که گوش به فرمان ولی امر مسلمین پیشاپیش ملت آزاده ایران در جبهۀ مقاومت برابر استکبار جهانی تا پای جان ایستاده‌اند، تهنیت گفته و یک‌بار دیگر اقدام خبیثانه و ضدحقوق بشری قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست سازمان‌های تروریستی محکوم می‌کند.  

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیمه شعبان رژه روز ارتش جشن نیمه شعبان خبرگزاری شبستان روز ارتش بیانیه گام دوم انقلاب سپاه پاسداران سیل خوزستان سیل روز ارتش جمهوری اسلامی ایران همبستگی کشور سالروز تاسیس سپاه اقدام آمریکا علیه سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۲۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد

آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه ۵ اردیبهشت در آیین نخستین سالگرد شهید حمیدرضا الداغی در گلزار شهدای سبزوار افزود: عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد، چنانکه این اتفاق در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.

وی تصریح کرد: با اراده حیدری رهبر انقلاب و قوت سپاه پس از اقدام غرورآفرین عملیات "وعده صادق" مضحکه همه دنیا شدند که این رویداد بیانگر قدرت انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با وجود اینکه دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آن‌ها را به خفت نشاندیم.

وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند. این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آن‌ها جان سالم به در ببرند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید محمد رضا زاهدی در کنار همرزمان خود بار‌ها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود، ولی ایستاد و در همه جبهه‌ها سرافرازانه فرماندهی کرد و شهادت او طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

‌سردار فدوی افزود: یکی از مقاطع ویژه انقلاب اسلامی سال گذشته رخ داد، خبیثان عالم و شیاطین در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب از هر راهی وارد شدند شکست خوردند، اما سال گذشته بر روال دیگری گام برداشته، ولی باز هم شکست خوردند، چون وقتی قدرت انقلاب تجلی کند آن‌ها همچون کف روی آب فوری محو می‌شوند.

وی اظهار کرد: اگر همواره در اتفاقات دشمن شکست می‌خورد به این دلیل است که دلدادگان پای حق و انقلاب ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی متکی به محبت و دوستی اهل بیت (ع) به عنوان مقتدرترین حکومت برابر شیطان بزرگ ایستاده و آمریکا را به خاک ذلت کشانده و می‌کشانیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و می‌دانست پای جان در میان است، اما جان خود را تقدیم کرد تا یک الگو در مسیر حفظ عفاف و حجاب شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • آیت الله خامنه ای : برخی توصیه می‌کنند یک خواسته آمریکا را قبول کنید تا مشکل حل شود / تحریم‌ها موجب شکوفایی استعداد‌ها شده
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را تحریم کرد
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیت‌های سایبری از سوی سپاه تحریم کرد
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیتهای سایبری از سوی سپاه تحریم کرد
  • عملیات «وعده صادق» پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد