Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@14:10:57 GMT

تجمع دانشجویان دانشگاههای ایرانشهر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۲۸۲۵

تجمع دانشجویان دانشگاههای ایرانشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، دانشجویان خواهر و برادر دانشگاههای آزاد اسلامی و ولایت شهرستان ایرانشهر در راستای حمایت از سپاه پاسداران و محکومیت اقدام سخیف آمریکا در این شهرستان تجمع کردند.    در این تجمع دانشجویان اساتید این دو دانشگاه بیانیه ای  را قرائت کردنند.   در این بیانه آمده است:    دولت آمریکا دولتی است که با از بین بردن و قتل غارت سرخ پوستان بومی شکل گرفته ودر چند ثانیه دویست هزار ژاپنی بی دفاع را با بم اتم تررور کرده است، هواپیمای مسافربری ایران را در آسمان منفجر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  گروههای مسلح تروریستی داعش القاعده را تشکیل داد و اعمال خفت آمیز و خشونت آمیز را در جاجای عالم از نیکاراگوئه و مکزیک تا کامبوج و ویتنام و غرب آسیا بی سابقه است .   سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که زندگی خودشان را وقف حفظ کرامت انسانی نجات مستضعفان از زیر یوق استکبار و گسترش عدالت اجتماعی و خدمات رسانی به محرومین کرده است را تروریست می خواند این از تناقض های عجیب زمانه است که ناقضان حقوق بشر و دولت های تروریست وسلطه گر خود مدعی حقوق بشر و صلح جهانی و آزادی شده اند.   رژیم شیطانی آمریکا با این اقدام خود بیشتر در منجلاب انعطاط در تباهی قرار دارد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۲۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی

سخنگوی وزارت امور خارجه د واکنش به اعتراض‌های دانشجویان آمریکا در حمایت از فلسطین نوشت: افکار عمومی جهان بیدار شده و مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار غزه و کرانه باختری است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اعتراضات گسترده دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: برغم میل مقامات رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل و حامیان آنها، افکار عمومی جهان بیدار شده و مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار غزه و کرانه باختری و سپردن جنایتکاران به محاکم صالحه بین‌المللی و اجرای عدالت در حق آنان است.

پیشتر نیز کنعانی در خصوص سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس این کشور به‌دلیل حمایت از فلسطین نوشته بود: گزارش‌های خبری مربوط به سرکوب و دستگیری گسترده دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا توسط پلیس این کشور به‌دلیل حمایت از مردم فلسطین، نقض خشونت‌آمیز حق رأی، آزادی بیان و حقوق بشر است که موجب نگرانی مردم در سراسر جهان شده است.

وی افزود: لازم است دولت آمریکا ضمن پایبندی به تعهدات حقوق‌بشری خود، آزادی بیان و تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه را تضمین کند و به مطالبات و حقوق قانونی آن‌ها احترام بگزارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین تصریح کرد: با ایجاد فضای خفقان و خاموش کردن معترضان، نقش حمایتی دولت آمریکا از نسل‌کشی فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی پاک نخواهد شد.

ادامه خیزش دانشجویان آمریکایی؛ این بار در تگزاسکنعانی: آمریکا به مطالبات قانونی دانشجویان احترام بگزارد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • شعله ور شدن اعتراضات ضد اسرائیلی در دانشگاههای آمریکا
  • انصارالله یمن سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا را محکوم کرد
  • واکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • واکنش سازمان ملل به بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه سفر رئیس جمهور آلمان به ترکیه
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • سرکوب جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا