Web Analytics Made Easy - Statcounter

سولسشر قصد دارد در تابستان تیمش را دچار تغییراتی اساسی کند.

طرفداری- منچستریونایتد به پیشنهادات در تابستان برای روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی خود گوش خواهد داد.

به نقل از تلگراف، اوله گونار سولسشر قول داده که تغییراتی اساسی در منچستریونایتد ایجاد کند و کیفیت تیمش را در تابستان بالاتر ببرد. در این تغییرات لوکاکو می تواند یکی از کسانی باشد که از باشگاه جدا خواهد شد البته اگر پیشنهاد قابل قبولی به شیاطین سرخ ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندی پیش نیز ایجنت لوکاکو جدایی موکلش از منچستریونایتد را در تابستان رد نکرده بود. گفته می شود تیم هایی نظیر اینترمیلان، بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن وضعیت مهاجم بلندقامت بلژیکی را زیر نظر دارند.

ایجنت لوکاکو چندی پیش گفته بود که موکلش به فوتبال ایتالیا علاقه زیادی دارد و شاید فوتبال را در آن کشور ادامه دهد. به همین دلیل برخی معتقدند در صورتی که آنتونیو کونته مجددا به فوتبال سری آ بازگردد، برای خرید لوکاکو اقدام خواهد کرد. کونته زمانی که در چلسی بود خواهان خرید لوکاکو بود ولی مهاجم بلژیکی راهی منچستریونایتد شد.

علاوه بر لوکاکو، آنتونیو والنسیا، متئو دارمیان، مارکوس روخو، آندر هررا و خوان ماتا جزو بازیکنانی هستند که احتمال جدایی شان در تابستان از منچستریونایتد وجود دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۲۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ اصولا وجود چنین لیستی در این مقطع از رقابت‌ها منطقی نیست و در جریان جلسات مدیرعامل و سرمربی تیم نیز صحبتی به میان نیامده است.

همچنین همان‌طور که هواداران و فعالان رسانه‌ای اطلاع دارند، در روزهای جاری، نقل و انتقالات مالکیتی باشگاه جریان دارد و این مساله سیاست‌ها و امکانات مالی باشگاه در فصل نقل و انتقالات را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین هیچگونه پیشنهادی از باشگاه‌های داخلی یا خارجی به باشگاه داده نشده و تمام این اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم در‌ این شرایط حساس رقابت‌های لیگ و جام حذفی است. در چنین فضایی شاهد هستیم که هر روز یک داستان جدید برای پرسپولیس ایجاد می‌شود. 

یک روز هجمه تمدید قرارداد به راه می‌اندازند و روز دیگر درباره لیست مازاد و موارد مشابه سخن به میان می‌آید. از نظر باشگاه پرسپولیس، این جریان‌سازی‌ها حداقل دو هدف را دنبال می‌کند. یکی بر هم زدن تمرکز و آرامش باشگاه و اعضای تیم و دیگری منحرف کردن توجه افکار عمومی و رسانه‌ها از اتفاقات و اقدامات غیرمتعارف دیگر.

امیدواریم رسانه‌های محترم در جریان انتشار اخباری که منابع خاص در اختیار ایشان قرار می‌دهند، هم به صحت خبر و هم به جهات مختلف آن توجه نمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نظام پیشنهادات کارکنان در مسیر توسعه فرآیندهای ایران خودرو
  • انتقاد نماینده بلژیکی از رویکرد اتحادیه اروپا در قبل نسل کشی غزه
  • پیشنهادات ایران برای ارتقای امنیت اطلاعات
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!
  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم