Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@11:32:29 GMT

پرسپولیس - الاهلی؛ دوئل سرخ و سبز در دبی

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۳۲۹۸

پرسپولیس - الاهلی؛ دوئل سرخ و سبز در دبی

تیم الاهلی باوجود این که میزبان پرسپولیس است، با لباس های دوم خود مقابل قرمزهای ایران بازی خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، جلسه هماهنگی پیش از بازی پرسپولیس و الاهلی دقایقی قبل با حضور نمایندگان دو باشگاه برگزار شد. از تیم پرسپولیس علاوه بر مدیر رسانه ای تیم و مدیر امور بین الملل، محسن خلیلی سرپرست تیم نیز در این جلسه حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در پایان مقرر شد که پرسپولیس لباس اول خود را بر تن کند و با پیراهن قرمز به مصاف تیم تیره پوش الاهلی خواهد رفت‌. الاهلی باوجود این که در مقابل پرسپولیس میزبان است، لباس دومش را می‌پوشد تا خاطره تلخ شکست با پیراهن سفید مقابل پرسپولیس را پاک کند.

 

همچنین قرار بر این شد که هواداران پرسپولیس در جایگاه پشت دروازه ورزشگاه آل مکتوم حضور داشته باشند.

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۳۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!

 
به گزارش تابناک به نقل از اطلاعات آنلاین، علی رغبتی مشاور وزیر ورزش و جوانان درباره نظارت بر ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: در قانون اهداف وزارت ورزش، این وزارتخانه ناظر بر کلیه فعالیت فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها است. ما یک قانونی داریم قانون تاسیس باشگاه‌ها و ورزشگاه توسط مردم با نظارت دولت و صدور پروانه باشگاه‌ها و مقررارت آن را در اختیار وزارت ورزش قرار داده است. حتی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس هم باید هر ۳ سال یک بار باید تمدید پروانه کنند. ما در این جا یک نظارت قانونی داریم. در وهله دوم درباره مقررات فیرپلی مالی و ما سپردیم به فدراسیون‌ها و ما حضور کارشناسی داریم. پرسپولیس و استقلال به تنهایی ارزش ندارند و در جمع لیگ ارزش دارند.

 وی افزود: انتخاب اعضای هیات مدیره و مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس دخالتی نداریم. انتخاب این افراد با خودشان است. درباره انتخاب اعضای هیات مدیره حتما قوانینی بر آن حاکم است، چه از حیث قوانینی که از سمت قانون تجارت و سازمان خصوصی سازی در نظر گرفته می‌شود.

وی درباره تغییرات مدیران عامل سرخابی‌ها گفت: ما پیشنهاد می‌کنیم از مدیران تا پایان فصل حمایت کنند تا باشگاه‌ها به سرانجام برسند. می‌توانند هر تصمیمی بخواهند بگیرند، وزارت ورزش و جوانان آمادگی مشورت را دارد و اگر کمکی بخواهند کمک می‌کند، اما قطعا در انتخاب مدیران هر دو باشگاه هیچ دخالتی نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • وحید شمسایی: ما ایرانیم و حق اشتباه نداریم
  • نگاهی به دومین بازی ذوب‌آهن در جام حذفی؛ دوئل انتقامی
  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت