Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@02:56:42 GMT

رونمایی از «رالی ایرانی ۲» به نفع سیل‌زدگان

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۳۴۸۲

رونمایی از «رالی ایرانی ۲» به نفع سیل‌زدگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی این مجموعه، در ایام جشن نیمه شعبان و با هدف جمع آوری کمک برای هم وطنان عزیز در مناطق سیل‌زده کشور، تهیه‌کنندگان و گروه کارگردانی مجموعه فیلم - مسابقه «رالی ایرانی»، اقدام به برپایی مراسم رونمایی از این مجموعه کرده‌اند تا بتوانند به این وسیله ضمن ادای احترام به هموطنان آسیب دیده و گروه‌های داوطلبی که در این کمک رسانی شرکت داشته‌اند، امکان جمع آوری کمک‌های مردمی از طریق هلال احمر در این مراسم را مهیا سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش‌هایی از این مجموعه رئالیتی شو در مناطقی از شمال و جنوب کشور ضبط شده است که در فروردین ماه دچار سیل شده‌اند.

مراسم رونمایی مجموعه «رالی ایرانی ۲» که با هدف توزیع در شبکه نمایش خانگی ساخته شده است، با حضور بازیگران و عوامل پشت دوربین و دیگر چهره‌های فرهنگی و هنری ساعت ۱۸ دوشنبه دوم اردیبهشت در ۲ سالن سینمای پردیس ملت همزمان برگزار خواهد شد.

در این مجموعه بازیگرانی چون نیوشا ضیغمی، امیر حسین رستمی، کامبیز دیرباز، کامران تفتی، ترلان پروانه، فرزاد حسنی، امیر عباس گلاب، فردین ناجی، سیاوش خیرابی، نیما شاهرخ شاهی، بهناز شفیعی، متین ستوده، سمیرا حسینی، امیر کربلایی زاده و بازیگر لبنانی سالی باسما و چند چهره جدید حضور دارند.

کد خبر 4596297 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: رالی ایرانی شبکه نمایش خانگی برنامه تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۳۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!» اولین مجموعه تاریخی طنز نوجوان، همزمان با پخش این مجموعه در ساعت ۲۱ از شبکه امید، رونمایی و منتشر شد.
ترانه این اثر را مهناز رودساز سروده و مجید امیری بازیگر این مجموعه که صداپیشگی شخصیت روباه را هم بر عهده دارد خواننده آن است. معین ادیم نیز آهنگسازی آن را بر عهده دارد.
تیزر جدید این سریال با معرفی موسیقی تیتراژ توسط علی نوروزیان ساخته شده است.
این مجموعه چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت ۲۱ از شبکه امید پخش می‌شود و تکرار آن روز بعد ساعت ٩ صبح و ١۴:٣٠ بعد از ظهر روی آنتن می‌رود.

همچنین این سریال شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت ۱۸ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
این مجموعه نخستین محصول مرکز تولیدات نوجوان سوره است که توسط سازمان سینمایی سوره برای مخاطب نوجوان تولید شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امیر سرتیپ آشتیانی: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • جشنواره مسکو به «آه سرد» ۲ جایزه داد
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد
  • عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • رونمایی از مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!» با پخش از شبکه امید
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!»
  • ۹۰ هزار ایرانی در مراسم حج امسال شرکت خواهند کرد