Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی که روز جمعه مقابل تیم پیکان به میدان رفته بودند، طبق تصمیم کادر فنی امروز به ریکاوری پرداختند.

سرخ‌پوشان از ساعت ۱۲ ظهر امروز در زمین تمرینی مجموعه ورزشی بنیان دیزل حضور پیدا کردند تا برنامه‌های خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری کنند.

بازیکنان ترکیب اصلی دیدار روز جمعه زیر نظر مربی بدن‌ساز به ریکاوری پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تمرین بازیکنان ذخیره دیدار مقابل پیکان نیز زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را پیگیری کردند.

تعدادی از هواداران تراکتورسازی هم به صورت خودجوش با حضور در مقابل مجموعه ورزشی بنیان دیزل قصد دلجویی از کاپیتان مسعود شجاعی و بازیکنان تیم به خاطر اتفاقات بازی پیکان را داشتند که مسئولان باشگاه علی‌رغم بسته بودن تمرینات به احترام آن‌ها اجازه حضورشان را به مدت ۱۵ دقیقه در تمرین را دادند. جرج لیکنز سرمربی و مسعود شجاعی کاپیتان تیم هم برای دقایقی با تماشاگران به گفت‌وگو پرداختند و هواداران هم آنها را تشویق کردند.




کد خبر 4596315 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: مسعود شجاعی اشکان دژاگه تیم فوتبال تراکتورسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۳۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان

به گزارش “ورزش سه”، سعید الهویی  مربی تیم ملی با حضور در قزوین تماشاگر عملکرد بازیکنان دو تیم در جریان دیدار شمس آذر قزوین و پیکان تهران است.

تیم ملی بعد از جام ملت‌ها با نظر امیر قلعه نویی در صدد تغییر نسل و شناسایی بازیکنان مستعد است و در این رابطه مربیان تیم ملی طی هفته‌های اخیر با حضور در مسابقات لیگ برتر، به بررسی عملکرد بازیکنان مشغول هستند.

از شمس آذر حسین گودرزی مدافع چپ پای جوان این تیم در اردوی قبلی شانس حضور در جمع شاگردان امیر قلعه نویی را به دست آورده بود و در جمع شاگردان رضا عنایتی نیز  ثابت ایمانی در مقطعی شانس حضور در اردوی تیم ملی را به خود اختصاص داده بود.

سعید الهویی با همراهی  مهرپویا اسدی اکنون با حضور در قزوین تماشاگر عملکرد شاگردان رضا عنایتی و سعید دقیقی هستند.

دیگر خبرها

  • طرفداری از استقلال به پشت‌بام خانه‌ها رسید (عکس)
  • گزارش: تیم مسعود به سه امتیازی رتبه تک رقمی رسید
  • درخشش استقلالی سابق او را یاد تیم ملی انداخت
  • هوادار با مسعود شجاعی پرواز می‌کند
  • شجاعیان: در کنار مسعود شجاعی پیشرفت می‌کنیم
  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!
  • تصویر شهریار شاعر نامدار ایرانی بر دستان هواداران تراکتورسازی
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان