Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرمانشاه- ايرنا- رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي پاوه گفت: بارندگي هاي اخير 80 ميليارد تومان به راههاي ارتباطي اين شهرستان خسارت وارد کرد.

ابراهيم شهرياري روز يکشنبه به هنگام بازگشايي راه ارتباطي مرزي پاوه به جوانرود، ثلاث باباجاني به خبرنگار ايرنا افزود: يک هزار و 400 ميليمتر بارندگي که طي 40 سال گذشته بي سابقه بوده 80 ميليارد تومان خسارت به ابنيه فني، روکش آسفالت، پلها و شانه جاده هاي شهرستان پاوه خسارت وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اينکه در طول بارندگي ها در هشت نقطه شهرستان رانش داشتيم، گفت: در مجموع يک ميليون و 200 هزار متر مکعب خاک و سنگ ريزه هاي ناشي از رانش را در اين مناطق پاکسازي کرديم.
فرماندار پاوه هم که به همراه بخشدار باينگان در روستاي «سيمان» حضور داشت، به خبرنگار ايرنا گفت: اين شهرستان امسال يکي از پربارشترين سالهاي خود را در 40 سال گذشته تجربه کرد.
ايده پور با بيان اينکه در شهرستان پاوه 600 کيليومتر راه ارتباطي اصلي، فرعي، روستايي و مرزي داريم، افزود: با توجه به کوهستاني و صعب العبور بودن منطقه، نگهداري اين ميزان جاده بسيار دشوار و هزينه بر است.
فرماندار پاوه گفت: به تبع همين کوهستاني بودن با هر بارندگي شاهد رانش زمين و ريزش کوه در شهرستان و به ويژه راههاي ارتباطي هستيم.
ايده پور افزود: در طول 12 روز اخير همين نقطه (جاده سنتو در بخش باينگان) به دليل رانش زمين و ريزش کوه مسدود شده بود که با تلاش راهداران براي چهارمين بار امروز بازگشايي شد.
وي با اشاره به اينکه با تلاش شبانه روزي عوامل راهداري هم اکنون تمامي راههاي ارتباطي شهرستان باز و تردد در آنها جريان دارد، گفت: تنها راه ارتباطي مسدود در شهرستان همين راه ارتباطي و مرزي سيمان به دروله بود، که امروز بازگشايي شد.
فرماندار پاوه با اشاره به حجم بسيار بالاي راههاي ارتباطي شهرستان و کوهستاني و صعب العبور بودن اين راهها خواستار توجه مضاعف و ويژه مسئولان راهداري استان و کشور به اين شهرستان شد.
شهرستان پاوه با بيش از 62 هزار نفر جمعيت در شمال غربي کرمانشاه قرار دارد.
7448/8066
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۳۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی آب گچساران در پی بارشها/جاده های عشایری دچار خسارت شدند

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله روشن ضمیر ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: گروه‌های عملیاتی و امدادی شرکت توزیع نیروی برق در حال تلاش برای رفع قطعی هستند.

وی بیان داشت: این قطعی در پی بارش‌های همراه با وزش باد دو روز اخیر و تخریب لوله‌های انتقال ایستگاه‌های آب ملاقون امامزاده جعفر و خیرآباد رخ داده است.

روشن ضمیر تصریح کرد: ورود سامانه بارشی قوی اخیر به استان خسارت‌های در پی داشته و برخی جاده‌های عشایری نیز مسدود شده است.

وی با بیان اینکه یکهزار و ۱۰۰ کیلومتر راه عشایری در شهرستان گچساران وجود دارد، گفت: از این میزان، ۹۹۰ کیلومتر در بارندگی‌های روز گذشته دچار خسارت شده است.

روشن ضمیر اظهار داشت: جاده‌های عشایری در مناطق دریلا، باباکلان، آبگندی، چهار تنگ، هلیگان، کوه گود گل، خشاب، کمر زرد، تنگ دالین، گچ عوض، گچ ترابعلی و سد خاکی دچار خسارت شده و خطوط لوله انتقال آب در مناطق عشایری این شهرستان دچار خسارت شده است.

کد خبر 6096379

دیگر خبرها

  • خسارت ۲۵۳ میلیارد تومانی بارش‌های اخیر به کشاورزی کرمانشاه
  • بارندگی شدید خسارت جدی به کشاورزی خوزستان وارد کرده است
  • خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد
  • پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان با وجود بارندگی‌های اخیر
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن
  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • قطعی آب گچساران در پی بارشها/جاده های عشایری دچار خسارت شدند
  • خسارت بارش اخیر به ۹۰ درصد راه های عشایری گچساران
  • انسداد برخی مسیر‌های ارتباطی عشایری و تلفات احشام در خوزستان