Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@10:57:42 GMT

پل شریدر کارگاه فیلمنامه‌نویسی برگزار می‌کند

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۴۰۰۷

پل شریدر کارگاه فیلمنامه‌نویسی برگزار می‌کند

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، برنامه های کارگاهی و نشست های تخصصی پنجمین روز از سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، روز دوشنبه دوم اردیبهشت ماه ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱ با کارگاه تدوین هانس یورگ وایسبریخ در سالن شماره ۴ چارسو آغاز می شود که مخاطبان این کارگاه هنرجویان بخش «دارالفنون» هستند.

«تهیه و تولید فیلم» عنوان نشستی است که با حضور منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما ساعت 11:30 تا 13 در سالن شماره 4 چارسو برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت 11 تا 13 دانشکده سینماتئاتر میزبان آندرئا پاللائورو ایتالیایی است که کارگاه فیلمنامه نویسی را برای علاقمندان برگزار می کند. آندرئا پاللائورو ساعت 16:30 تا 18:30 هم در سالن دو سینما فلسطین کارگاه فیلمنامه نویسی خواهد داشت.

همچنین کارگاه فیلمنامه نویسی پل ژوزف شریدر ساعت 14 تا 16 در سالن شماره 2 چارسو ویژه هنرجویان «دارالفنون» برگزار می شود.

پنل تهیه کنندگی رزا بوش نیز ساعت 15 تا 17 در گذر اجتماعات واقع در طبقه هفتم پردیس چارسو پذیرای علاقه مندان است و پس از آن از ساعت 17:30 تا 19:30 نشست مطبوعاتی وی در این مکان برگزار می شود.

گذر اجتماعات در چارسو ساعت 20 تا 21 با حضور رضا اویلوم میزبان نشست حمایت های دولتی در سینمای ترکیه خواهد بود.

همچنین ساعت 17:30 در سالن شماره یک چارسو مراسم بزرگداشت علی اکبر صادقی با حضور جمعی از هنرمندان و علاقمندان برگزار خواهد شد.

«اقتباس ادبی در سینما: کپی برابر اصل؟» عنوان نشست دیگری است که با حضور محسن آزرم در سالن شماره 3 فلسطین از ساعت 17 تا 19 روز دوشنبه برگزار می شود.

«سیاست گذاری سینمایی در عصر جهانی شدن» با حضور پروفسور ماریکه دووالک و پروفسور جان هیل ساعت 13:30 تا 15:30 در دانشگاه صدا و سیما برگزار می شود و پروفسور تیاگو دولوکا ساعت 14 تا 18 در دانشگاه تهران کارگاه «سینمای آهسته(کیارستمی)» را برگزار خواهد کرد.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی‌و‌هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از ۱۸ تا ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) به دبیری رضا میرکریمی در تهران در حال برگزاری است.

خبرنگار: علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترکیه دانشگاه تهران صدا و سیما فرهنگ و هنر فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۴۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فنوری آنا، در ادامه برگزاری کارگاه‌های تخصصی در موزه سیتما، کارگاه اشنایی با عکاسی در فیلم و سینما توسط امیر عابدی عکاس شناخته شده سینما برگزار می‌شود.

این کارگاه سه شنبه ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۱۵ در سالن فردوس موزه سینما برگزار می‌شود و علاقمندان برای ثبت نام و شرکت در این کارگاه می‌توانند  به نشنیclubmuseum.ir/workshops/۴۵ مراجعه کنند.

امیر عابدی از سال ۱۳۶۷ به صورت جدی عکاسی را در سینما آغاز کرد و تاکنون عکاسی بیش از ده‌ها فیلم بلند سینمایی، مجنوعه تلویزیونی، تیاتر و فیلم کوتاه را انجام داده است.

وی تاکنون جوایزی همچون سیمرغ بلورین بهترین عکس فیلم از جشنواره فیلم فجر را برای عکاسی فیلم سه زن، و تندیس زرین هشتمین جشن خانه سینما برای عکاسی فیلم مزرعه پدری را بدست اورده است. عابدی عکاسی فیلم‌هایی همچون: نسل سوخته، شب یلدا، چهارشنبه سوری، آلزایمر، یک شهروند کاملا معمولی، جاده قدیم، ساکن طبقه وسط، زندان زنان، قرمز، پرواز در نهایت، سریال مدار صفر درجه و ... را بر عهده داشته است.

به شرکت کنندگان در پایان کارگاه گواهی حضور داده می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما
  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • آغاز رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله نخست کنکور
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود
  • نام نویسی بیش از 23 هزار داوطلب هرمزگانی در مرحله اول کنکور
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»