Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی هیات بدمینتون استان یزد، محسن صادقیان در بازدید از مجموعه تخصصی خانه بدمینتون اردکان با تبیین قدمت این رشته ورزشی در استان یزد، اظهار داشت: با بازیابی ساختار کمیته های تخصصی زیرمجموعه هیات استان همراه با تشکیل یک کمیته اندیشه ورز، زمینه ی مشارکت همه متخصصان و دلسوزان این رشته ورزشی را می توان فراهم آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون عمرانی استاندار یزد همچنین با ارزیابی مطلوب زیرساخت ها و عملکرد هیات بدمینتون شهرستان اردکان گفت: هیات بدمینتون اردکان می تواند الگوی مناسبی برای سایر هیات های استان باشد.
صادقیان در خصوص وضعیت اعتبارات عمرانی استان بخصوص بودجه اماکن ورزشی، تلاش بیشتر شهرداری ها در گسترش ورزش همگانی را در استان خواستار شد.
در این دیدار که سرپرست فرمانداری، شهردار، رئیس اداره ورزش و جوانان و اعضای هیات رئیسه بدمینتون اردکان نیز حضور داشتند، با تقدیر از عملکرد هیات بدمینتون اردکان به خصوص در زمینه کسب اولین قهرمانی استان یزد در لیگ برتر مردان ایران، برای بهبود برنامه ها و اعتبارات این هیات، بحث و تبادل نظر شد.
محسن صادقیان معاون عمرانی استاندار و ریاست هیات بدمینتون استان یزد در راستای ارزیابی وضعیت هیات های بدمینتون استان، با حضور در مجموعه تخصصی خانه بدمینتون اردکان و بازدید از مجتمع خوابگاهی در دست تکمیل آن، با حضور مسئولان این شهرستان و اعضای هیات رئیسه بدمینتون اردکان، مسائل و نیازهای این رشته ورزشی را بررسی کرد.
در اردکان بیش از 150ورزشکار در 2 بخش پسران و دختران در حال آموزش در رشته بدمینتون هستند .
مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 6014/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اداره ورزش و جوانان روابط عمومی شهرداری مردان یزد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۴۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی بلوری‌نوین بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران ورزشی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۱ هزار نفر از شهروندان همدانی در ورزش شهروندی شهرداری مشارکت کردند.

وی افزود: در رشته‌های فوتبال، فوتسال، دوچرخه‌سواری، دوومیدانی، ورزش صبحگاهی، ژیمناستیک، هندبال، دارت، تیراندازی با کمان، تکواندو، کاراته و بازی‌های بومی محلی مسابقات و جشنواره‌های متعددی برگزار شد.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به درخشش در مسابقات کلانشهرها گفت: در رشته فوتبال مقام دوم، مسابقات دارت مقام سوم، پینگ‌پونگ مقام سوم، کشتی مقام سوم و در مجموع در کلانشهرهای کشور شهرداری همدان مقام چهارم کشور را کسب کرد.

بلوری‌نوین خاطرنشان کرد: ورزش شهروندی شهرداری همدان در کشور یکی از قطب‌ها و الگویی برای تمام استان‌ها است.

وی با اشاره به آکادمی‌های باشگاه شهرداری همدان بیان کرد: ما در ۴ رشته فوتبال، کاراته، کشتی و کبدی فعال است.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: در رشته فوتبال هادی گل‌محمدی از مربیان شاخص استان به عنوان مدیر آکادمی و در کشتی حسین بختیاری به این پست منصوب شدند.

بلوری‌نوین با اشاره به اختتامیه مسابقات ورزش شهروندی شهرداری همدان در سال ۱۴۰۱ گفت: ۳۱ اردیبهشت ماه همزمان با تولد امام رضا (ع) اختتامیه ورزش شهروندی شهرداری همدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین همزمان افتتاحیه ورزش شهروندی در سال ۱۴۰۲ با نام شهروند قهرمان برگزار می‌شود.

کد خبر 6098285

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰۰ رشته بدون داوطلب در دانشگاه فنی و حرفه ای حذف شد
  • نقش کلیدی تخصص، ‌نگاه‌ راهبردی و آموزش در عملکرد هیات‌های ورزشی خوزستان
  • هیات های ورزشی ناشنوایان تقویم منسجم داشته باشند
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • بررسی مطالبات مردم احمد آباد اردکان
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان