Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:07:41 GMT

استعفای شهردار گناوه پذیرفته شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۴۳۴۷

استعفای شهردار گناوه پذیرفته شد

گناوه- ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهر گناوه گفت: استعفای ماشاءالله احمدی شهردار گناوه در جلسه فوق العاده امروز شورا با چهار رای موافق و سه رای مخالف پذیرفته شد.

زهرا عرب زاده روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در این جلسه که هفت عضو اصلی شورا حضور داشتند، با استعفای شهردار مشروط بر تحقیق و تفحص از اقدام ها و عملکرد ایشان موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: تا زمان انتخاب شهردار جدید عبدالرضا بدخشان با 6 رای به عنوان سرپرست شهرداری گناوه منصوب و مختار شرونی مسئول کمیسیون حقوقی شورا بمنظور تحقیق و تفحص از عملکرد شهردار مستعفی انتخاب شد.
عرب زاده گفت: چندین گزینه برای تصدی مدیریت شهرداری بندر گناوه مطرح است که به زودی یکی از آنان انتخاب و به مردم معرفی می شود.
ماشاالله احمدی از سال 1396 مسئولیت شهرداری گناوه را برعهده داشت و با قصد ورود به انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم هفته گذشته از سمت خود استعفا داد اما باتوجه به اینکه قبل از استعفا، شورا در نشستی استیضاح ایشان را باموضوع پاسخ دادن به پاره ای از سئوال ها مطرح کرده بود با استعفای نامبرده به رغم برگزاری چندین جلسه موافقت نمی شد.
شهر گناوه مرکز شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر 70 هزار نفر از جمعیت 103 هزارنفری این شهرستان بندری را در خود جای داده است.
6164/6047/6045

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شوراي شهر شهردار استعفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۴۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در این اطلاعیه از شهروندان خواسته شده در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.

همچنین علی ضیاءالدینی شهردار زرند در حاشیه بازدید از معابر و بندهای خاکی سطح شهر با اعلام اینکه نیروهای شهرداری در وضعیت آماده‌باش کامل قرار دارند، گفت: با توجه به پیش‌بینی تداوم بارش توسط سازمان هواشناسی، آماده‌‍‌باش عوامل خدمات شهری و شهرداری‌ها تمامی مناطق ادامه خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه آمادگی و اقدامات لازم برای پیشگیری و کنترل هرگونه بحران و عارضه احتمالی در خصوص سیلاب، آبگرفتگی و آب ماندگی در سطح شهر و محلات در حال انجام است، افزود: تمام تلاش ما در مجموعه شهرداری این است که مردم در هنگام نزول رحمت الهی دچار مشکلی نشوند و دغدغه خاطری نداشته باشند.

شهردار زرند با اشاره به انجام بیش از ۱۵۰مورد رفع آبگرفتگی در سطح شهر توسط نیروهای شهرداری، بیان کرد: شهروندان در صورت هر گونه مشکلی می‌توانند با شماره ۳۳۴۲۲۷۷۵ شهرداری تماس بگیرند.

کد خبر 846810 برچسب‌ها خبر مهم طوفان باران استان‌ کرمان مدرسه و مدارس تعطیلی مدارس

دیگر خبرها

  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی
  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد