Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@11:36:55 GMT

منچستر یونایتد قیمت رشفورد را اعلام کرد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۴۹۲۷

منچستر یونایتد قیمت رشفورد را اعلام کرد

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس گزارش روزنامه اکسپرس، تیم فوتبال بارسلونا قهرمانان اسپانیا برنامه‌های خود برای جذب مارکوس راشفورد مهاجم منچستریونایتد را کنار گذاشت. زیرا این باشگاه انگلیسی برای فروش مهاجم جوانش ۱۵۰ میلیون پوند مطالبه کرده است.

مهاجم ۲۱ ساله تیم ملی انگلیس یک سال دیگر با یونایتد قرارداد دارد، اما یونایتد می‌تواند آن را ۱۲ ماه دیگر تمدید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در حال حاضر رشفورد با باشگاه فعلی خود به بن بست خورده است، زیرا او دستمزدی به ارزش ۲۰۰هزار پوند در هفته تقاضا کرده است.

اکسپرس می‌گوید، اگر رشفورد مجبور به ترک یونایتد شود، بارسلونا مایل به پرداخت مبلغ ۱۵۰ میلیون پوند نیست. از سوی دیگر کریستال پالاس دیگر تیم لیگ برتری هم رقم فروش ویلفرد زا‌ها ستاره خود را بین ۷۰ تا ۸۰ میلیون پوند اعلام کرد.

پالاس امیدوار است این رقم مشتریان پرتعداد زا‌ها را از خرید او منصرف کند. ۲ تیم شهر منچستر، تاتنهام، آرسنال و دورتموند و اینتر میلان خواهان خرید این وینگر ۲۶ ساله هستند.

خبر دیگر از تیم‌های لیگ برتری این که تاتنهام که قصد فروش سرژ اویه و کیران تریپر بازیکن ۲۸ ساله خود را دارد برای تریپر که مد نظر ناپولی و اورتون قرار دارد ۴۰ میلیون پوند قیمت گذاشته است.

بعد از انتقال فرنکیه دی یانگ و انتقال احتمالی ماتریس د یلیخت، بازیکن بعدی که آژاکس را ترک خواهد کرد، حکم زیاش، خواهد بود. قیمت این بازیکن ۲۶ ساله مراکش ۲۵ میلیون پوند است، منچسترسیتی او را به عنوان جایگزینی برای الکای گوندوگانی می‌بیند که به نظر می‌رسد بعید است قرارداد جدیدی با سیتی امضا کند. منچستر یونایتد، آرسنال، لیورپول و بایرن مونیخ نیز علاقه‌مند به جذب زیاش هستند.

بیشتر بخوانید:

لاتزیو از سهمیه لیگ قهرمانان دور شد/شکست سنگین سمپدوریا مقابل بولونیا

مونشن گلادباخ ۱ - بایرن مونیخ ۵/ باوارایی‌ها اختلاف امتیاز با دورتموند را از بین بردند

پیروزی پر گل اشتوتگارت مقابل هانوفر در نبرد پایین جدولی ها

انتهای پیام/

خبر‌هایی از نقل و انتقالات لیگ جزیره

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۴۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!

ه گزارش "ورزش سه"، دورتموند به منچستریونایتد کنایه زده و اعلام کرد که به دلیل درخشش جیدون سانچو، آن‌ها یک عذرخواهی به این بازیکن بدهکار هستند.

این ملی پوش انگلیسی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از منچستریونایتد با انتقال قرضی به دورتموند بازگشت. اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، با سانچو وارد چالش شده بود و این بازیکن به دلیل اختلاف با مربی در رده‌های پایه آکادمی باشگاه انگلیسی تمرین می‌کرد.

سانچو از زمان بازگشت به دورتموند بیشتر شبیه به فرم گذشته خود شده و در بازی شب گذشته مقابل پاری سن ژرمن نشان داد که چه اندازه آماده است.

در برتری 1-0 مقابل حریف فرانسوی، سانچو 11 دریبل موفق داشت؛ پیش از او هیچ بازیکنی در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا در یک بازی این تعداد دریبل را ثبت نکرده بود.

دورتموند از دیدن درخشش مهاجم انگلیسی خوشحال بود و پس از بازی با انتشار یک توییت به منچستریونایتد کنایه زد: "همه شما یک عذرخواهی به او بدهکار هستید، ما همیشه از سبک بازی او آگاه بودیم."

باید دید آینده کوتاه و بلندمدت سانچو به چه شکل خواهد بود. دورتموند مایل است او را پس از پایان انتقال قرضی حفظ کند اما ممکن است بودجه مورد نیاز منچستریونایتد را در اختیار نداشته باشد.

دیگر خبرها

  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • محتویات کیف مرتضی مطهری هنگام شهادت؛ از چک برگشتی تا پوند انگلیس +تصویر
  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • اولین اظهار نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • کریستال پالاس برای مارک گوئهی بیش از ۵۵ میلیون پوند می‌خواهد