Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@12:36:14 GMT

سفر رییس جمهوری به ایلام با پیگیری استاندار محقق شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۵۰۰۶

سفر رییس جمهوری به ایلام با پیگیری استاندار محقق شد

به گزارش ایرنا محمد نوذری شنبه شب در جریان ویژه برنامه جشن سالگشت میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) که در دانشگاه ایلام برگزار شد این مناسبت را به منتظران مومن ابشان تبریک گفت.
وی برخی مسائل حاشیه ای طرح شده در خصوص محدودیت سفر و بازدید رئیس جمهوری به منطقه ماژین از توابع شهرستان دره شهر استان ایلام ایراد ناروا و غیر منطبق با واقعیت دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام توضیح داد: رییس جمهوری در شرایطی از منطقه سیل زده دره شهر بازدید کرد که براساس برنامه رسمی تنها استان های لرستان وخوزستان به عنوان مقصدهای سفر و بازدید دیروز شنبه وی اعلام شده بود.
نوذری به پیگیری مستمر استاندار برای حضور رییس جمهوری به مناطق سیل زده ایلام اشاره مرد و افزود: با توحه به برنامه بازدید رئیس جمهوری از پلدختر که در مجاورت ماژین قرار دارد تصمیم گرفتند که به خواسته استاندار ایلام جواب مثبت بدهند و اقای دکتر روحانی به این منطقه نیز سفر کوتاهی داشته باشند و بعد راهی استان خوزستان شوند.
نوذری در ادامه به همراهی استاندار ایلام در سفر رئیس جمهوری به استان خوزستان اشاره کرد و گفت؛ به دلیل اینکه در سفر رئیس جمهوری به استان با توجه به ازدحام جمعیت فرصت ارائه گزارش جامع و کامل خسارات سیل فراهم نشد.
وی اضافه کرد: براین مبنا استاندار ایلام با همراهی و مشایعت رئیس جمهوری بسوی استان خوزستان فرصت مناسبی یافت که مجموع خسارت های ناشی از سیل استان ایلام را به رئیس دولت تدبیر گزارش کند.
وی یاد اوری کرد: در جریان بازگشت استاندار ایلام از دزفول و عزیمت بسوی ایلام بالگرد حامل وی دچار نقض فنی شد که خوشبختانه خسارت یا اسیب جسمی رخ نداده و استاندار وهمراهان وی در سلامت کامل هستند.
معاون سیاسی و امنیتی در ادامه از برخی افراد که می گویند چرا رئیس جمهوری به دیگر نقاط استان ایلام سفر نکرده است گلایه کرد.
وی گفت؛ علت اصرار و پیگیری استاندار ایلام برای سفر و حضور اقای روحانی به استان ایلام این بود که از این فرصت برای ارائه گزارش کاملی از وضعیت نابرخوردار استان و همچنین خسارات وارده به تمام مناطق سیل زده استان استفاده شود.
وی ادامه داد؛ نباید استان را به2 منطقه شمال و جنوب تفکیک کرد: در روزهای ماقبل بیشتر وزرا و مسئولان کشوری از دیگر مناطق سیل زده استان چون روستاهای غرب رودبار بازدید کردند و برای خل مسائل و مشکلات اهالی این مناطق تصمیم هایی اتخاذ شده است .
وی تصریح کرد: همه مردم مناطق استان ایلام بی هیچ تفکیک و تقسیمی برای مسئولان عزیز و قابل احترام هستند.
6034
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان خوزستان حضرت ولی عصر رییس جمهوری معاون سیاسی معاون سیاسی امنیتی استاندار 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۵۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اواخر دی‌ماه ۱۴۰۱ بود که به ابتکار جمیله علم‌الهدی همسر آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور ایران، نخستین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار در تهران برگزار شد.

در این کنگره ۳۰۰ مهمان خارجی از بانوان تاثیرگذار و عمدتا سطح بالای کشورهایی، چون ارمنستان، چین، استرالیا، سریلانکا، تایلند، پاکستان، کامرون، صربستان، سوئد، بلغارستان، آفریقای جنوبی، ترکمنستان، سوریه، لبنان و روسیه حضور داشتند.

این نشست در سه سطح شخصیت‌های فرهنگی، علمی، وزیران و بانوان اول و نیز سلبریتی‌ها برگزار شد و همسران مقامات عالی‌رتبه از جمله همسر نخست‌وزیر ارمنستان، بورکینافاسو، عراق، قرقیزستان، صربستان، گینه، نیجریه، سریلانکا و رییس شورای مرکزی زنان ترکمنستان همچنین فرستاده ویژه رییس جمهور سوریه سخنرانی کردند.

یکی از دستاورد‌های این کنگره امضا۱۰ سند و تفاهم‌نامه دوجانبه بود، نمایشگاهی نیز از دستاورد‌های بانوان ایرانی در حاشیه این اجلاس برپا شده بود.

در نخستین کنگره بین‌المللی زنان تاثیرگذار، ارمنستان نامزد برگزاری دومین اجلاس بین‌المللی بانوان تاثیر گذار شده بود و حالا در سفر رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی کشورمان به ارمنستان، خانم ژانا آندراسیان وزیر آموزش علوم فرهنگ و ورزش جمهوری ارمنستان برای برگزاری این کنگره اعلام آمادگی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدی ایمانی‌پور در سومین روز سفر خود به ارمنستان با خانم ژانا آندراسیان وزیر آموزش علوم فرهنگ و ورزش جمهوری ارمنستان دیدار داشت و در این دیدار زمینه‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی بین دو کشور بررسی شد.

در این دیدار سبحانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان، اسدی‌موحد رایزن فرهنگی ایران در ارمنستان، مصطفوی مدیرکل حوزه اسناد بین‌المللی و دیوسالار معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی را همراهی می‌کردند.

گفتنی است چنین نشست‌های از بعد دیپلماسی همسران مقامات کشور‌ها حائز اهمیت است که دور دوم این کنگره در ایروان پایتخت ارمنستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • نجات ۴۳ هزار زن باردار در مناطق درگیر سیل بلوچستان
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • قرارداد شهرداری تهران با چین ابهامی ندارد
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • سیل و آبگرفتگی در ۲۱ استان کشور