Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@04:47:47 GMT

۲ بوکسور دیگر ایران حذف شدند

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۵۰۳۶

سومین روز از رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا با حذف ۲ نماینده دیگر تیم ملی ایران همراه شد. آفتاب‌‌نیوز : رقابت‌های بوکس قهرمانی بزرگسالان آسیا از روز جمعه به میزبانی شهر بانکوک تایلند آغاز شده و تیم ایران با ۹ بوکسور در این رویداد شرکت کرده است.
امروز یکشنبه سه نماینده ایران روی رینگ رفتند که «رضایی» و «کاظم زاده» با قبول شکست از حریفان حذف شدند تا تعداد نمایندگان حذف شده ایران به عدد ۶ برسد و «دانشور» نیز به مرحله یک چهارم نهایی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در وزن ۶۰ کیلوگرم «اشکان رضایی» در مبارزه مقابل «جان ترونگ روجاکران» از تایلند، حرفی برای گفتن نداشت و در پایان سه راند با شکست رینگ را ترک کرد و حذف شد.
در وزن ۶۹ کیلوگرم «سجاد کاظم زاده» که تنها مدال ایران در دوره گذشته مسابقات را کسب کرده بود، در دور نخست با «بوبوباتوروف» از ازبکستان مصاف داد و با وجود تلاش فراوان با رای داوران بازنده شد و از دور مسابقات کنار رفت.
در وزن ۸۱ کیلوگرم «حسین دانشور» بوکسور جوان و بلندقامت ایران برابر «نگوین مانه چونگ» از ویتنام با ارائه مبارزه‌ای شجاعانه به برتری دست یافت و راهی دور بعدی شد.
دانشور در یک چهارم نهایی با «ماروین نوبل» از فیلیپین مصاف می‌دهد و در صورت برتری در این مبارزه، مدال برنز خود را با صعود به نیمه نهایی قطعی خواهد کرد.
در ادامه این رقابت ها، فردا (دوشنبه) مسلم مقصودی، شاهین موسوی و حسین دانشور در یک چهارم نهایی برابر رقیبان خود قرار می‌گیرند.
ترکیب تیم ملی ایران به شرح زیر است:۴۹ کیلوگرم: امید احمدی صفا (از دور رقابت‌ها کنار رفت)۵۶ کیلوگرم: سجاد محمدپور (از دور رقابت‌ها کنار رفت)۶۰ کیلوگرم: اشکان رضایی (از دور رقابت‌ها کنار رفت)۶۴ کیلوگرم: مسلم مقصودی۶۹ کیلوگرم: سجاد کاظم‌زاده (از دور رقابت‌ها کنار رفت)۷۵ کیلوگرم: شاهین موسوی۸۱ کیلوگرم: حسین دانشور۹۱ کیلوگرم: پوریا امیری (از دور رقابت‌ها کنار رفت)به اضافه ۹۱ کیلوگرم: ایمان رمضان‌پور (از دور رقابت‌ها کنار رفت)کادر فنی: اکبر احدی (سرمربی)، علی مظاهری و افشین نادری (مربی)
منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بوکسور تیم ملی تایلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۵۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح روز گذشته (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان امروز نیز برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن ۸۵- کیلوگرم، محمدرضا ریگی ابتدا با “قاسم رابی” از اردن دیدار کرد و ضمن برتری مقابل این ورزشکار به مصاف حریفی از بنگلادش رفت و با برتری برابر این ورزشکار به مدال طلای این دسته وزنی دست یافت.

در وزن ۷۰- کیلوگرم، محسن محمدسیفی پس از اینکه در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شده بود، در‌مرحله دوم مقابل نماینده هنگ‌کنگ به برتری‌ دست یافت و راهی فینال شد.

ووشوکار پرافتخار ایران این بار هم موفق ظاهر شد و در دیدار نهایی حریف سخت‌کوش کره‌ای خود را شکست داد و طلای این وزن را تصاحب کرد.

امروز و در وزن ۷۵- کیلوگرم ساندای مردان، سهیل موسوی ملی‌پوش ایران که دیروز برابر رقیبش مراکش پیروز شده بود، امروز در نیمه نهایی حریفی از ترکیه را مغلوب کرد‌ و راهی دیدار نهایی شد.

او در فینال با ارائه یک نمایش دلچسب مقابل ووشوکاری از چین، کشور میزبان به برتری دست یافت و مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد.

در وزن ۸۰- کیلوگرم، علی‌خورشیدی ملی‌پوش ایران در دیدار نخست خود مقابل نماینده مراکش به برتری دست یافت.

او در مرحله بعدی با ورزشکاری از نپال پیکار کرد و با برتری مقابل آن به مدال طلای این دسته وزنی دست یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • فرنگی کاران راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • استارت جام تختی در غیاب ستاره های تیم ملی
  • فرنگی‌کاران راه‌یافته به نیمه‌نهایی ۵ وزن نخست جام تختی شناخته شدند
  • برنامه و داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام شد