Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@15:07:10 GMT

افتتاح درمانگاه عمومی در بیمارستان نایین

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۵۱۳۸

افتتاح درمانگاه عمومی در بیمارستان نایین

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، محمد هادی فرح زادی رئیس بیمارستان حشمتیه نایین گفت: با توجه به نیازسنجی که بین بیماران انجام و تصمیمی که در کمیته مدیریتی بیمارستان گرفته شد، گسترش فیزیکی و توسعه درمانگاه جنب بیمارستان در دستور کار قرار گرفت که با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این رئیس بیمارستان، ۵۰ درصد این اعتبار توسط خیرین سلامت و خانواده مرحومین امیری صورت گرفت.

فرح زادی بیان نمود: در قسمت درمانگاه تخت‌های درمانگاه از ۴ تخت به ۱۲ تخت ارتقا پیدا نمود و فضایی بالغ بر ۱۲۰ مترمربع به درمانگاه اضافه شد که در مجموع ۲۲۰ مترمربع ساختمان درمانگاه مورد استفاده مردم نایین قرار گرفت.

رئیس بیمارستان حشمتیه نایین افزود: در بخش توسعه بیمارستان، تخت‌های اورژانس ۸ تخت بستری و ۱۲ تخت درمان سرپایی است که امیدواریم با گسترش فضای فیزیکی رضایت مردم بالا‌تر رود.

فرح زاده در پایان ضمن تشکر از پیگیری‌های پوربافرانی نماینده مردم نایین و خوروبیابانک، از افتتاح و بهره برداری دستگاه ام آر آی در اردیبهشت ماه جاری خبر داد.

در این درمانگاه بیماران سرپایی ویزیت می‌شوند که بیماران به محض مراجعه در واحد تریآژ، از خدمات خدمات مربوطه بهره‌مند و نیاز به بستری طولانی مدت دارند توسط همکاران به بستری اورژانس مراجعه داده می‌شوند.

 

انتهای پیام/ت

ارائه خدمات بهداشتی درمانی در درمانگاه عمومی بیمارستان حشمتیه نایین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۵۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان

سرهنگ علی اکبر قلی پور فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری و ایجاد رعب و وحشت توسط تعدادی از اراذل و اوباش و اخلال در نظم عمومی در بیمارستان‌های خاتم و امام شهرستان بهشهر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: پلیس پس از مشاهده درگیری با اقدامات انجام گرفته، ۳ نفر اراذل و اوباش این نزاع را دستگیر کردند.

سرهنگ قلی پور گفت: علت درگیری متهمان اختلافات شخصی بوده، و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

او در پایان با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس، افزود: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش مردم، پلیس در چهار چوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آنها برخورد خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود