Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@00:49:47 GMT

رئال مادرید- دخیا؛ بالاخره به سرانجام می رسد؟

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۵۴۵۳

به زودی تکلیف شرایط فصل بعد داوید دخیا، دروازه بان اسپانیایی منچستریونایتد مشحص خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد داوید دخیا تابستان سال بعد به پایان می رسد و این دروازه بان 28 ساله هنوز برای تمدید قرارداد با منچستریونایتد به توافق نرسیده است. عدم توافق بر سر دستمزد باعث شده دخیا در مورد ماندن در اولدترافورد مردد باشد و طبق ادعای نشریه تایمز، رئال مادرید هنوز یکی از علاقمندان به جذب داوید دخیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئال مادید در تابستان سال 2015 فاصله ای با جذب داوید دخیا نداشت اما یک تعلل اداری در ارسال مدارک در لحظات آخر باعث شد این انتقال در عین ناباوری نافرجام بماند و در نهایت دخیا در اولدترافورد ماندنی شد.

 

 

اما با ورود زین الدین زیدان، هنوز تکلیف دروازه رئال مادرید برای فصل بعد نامشخص است. تیبو کورتوا در فصل جاری نتوانست رضایت هواداران رئال مادرید را جذب کند و ماندن کیلور ناواس در برنابئو نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست انتخاب زیدان برای فصل بعد چه خواهد بود. البته شرایط دخیا در فصل جاری خیلی مساعد نبوده و وی افت محسوسی نسبت به گذشته داشته است.

 

با توجه به باقی ماندن یک سال از قرارداد دخیا، یونایتد یا باید قرارداد وی را تمدید کرده و یا در همین تابستان وی را به فروش برساند که رئال مادرید و پاری سن ژرمن جدی ترین مشتریان این سنگربان 28 ساله به شمار می آیند.

رئال مادرید زیدان (سرمربی) داوید دخیا منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید زیدان سرمربی داوید دخیا منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۵۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم

فران تورس که در پایان دیدار رئال مادرید و بارسلونا به شدت از شکست ال‌کلاسیکو ناراحت بود، به طور اتفاقی با این ضربه یکی از هواداران رئال مادرید را هدف گرفت.

دانلود (0.9MB)

دیگر خبرها

  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • آنچلوتی: ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیم درستی است؛ توپ طلا باید به وینیسیوس و بلینگام برسد
  • نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • ببینید | رئال مادرید و کوروش یغمایی؛ شادی جود بلینگام با آهنگ «گل یخ»
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم