Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@07:08:19 GMT

گروه سختی داریم/ فقط دنبال برد هستیم

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۵۷۲۷

گروه سختی داریم/ فقط دنبال برد هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس ایران با الاهلی عربستان که عصر امروز یکشنبه در دبی برگزار شد، گفت: تمام تیم‌ها امتیازات نزدیک به هم دارند. امیدواریم در این کورس پیشی بگیریم. در گروه سختی هستیم و تمام تیم‌ها آماده هستند. همه تلاش می‌کنند صعود کنند.

وی افزود: متأسفانه چند بازیکن مصدوم داریم از جمله حسین ماهینی، شایان مصلح و ماریو بودیمیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجا هستیم فقط برای اینکه برنده شویم. می‌دانیم الاهلی مربی خود را عوض کرده است. می‌دانیم بازی سختی است و هر دو تیم می‌خواهند از هم پیشی بگیرند. احساس غرور می‌کنم و می دانم هواداران ما را تنها نمی‌گذارند تا با دست پر از میدان خارج شویم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه قبلاً از فشردگی مسابقات تیمش گلایه کرده بود و شرایط فعلی سرخ پوشان تاکید کرد: ما همیشه تحت فشار هستیم. مشکلات زیادی داشته ایم. تقریباً هر چهار روز بازی کرده ایم و تمرکزمان روی سه تورنمنت بوده است ولی چاره‌ای نداریم. همیشه تلاش می‌کنیم با پیروزی به مرحله بعد برسیم.

برانکو درباره تغییر سرمربی الاهلی و تأثیرات این تغییر در تاکتیک‌های تیم حریف گفت: زمانی که یک مربی تغییر می‌کند، تیم با انرژی و انگیزه بیشتری بازی می‌کند. این مربی کسی است که همه چیز راجع به بازیکنانش می‌داند و در تیم‌های امید الاهلی بوده است. از لحاظ فرهنگی هم شناخت کاملی روی بازیکنان الاهلی دارد و می‌خواهد بازی خوبی انجام بدهد. می‌دانیم در شکل بازی الاهلی تفاوت‌هایی ایجاد می‌شود. آنها در خط حمله تیم خوبی هستند ولی ما هم آماده تغییرات تیم الاهلی هستیم.

ادامه دارد…

کد خبر 4596468 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ الاهلی عربستان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۵۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدابنده‌لو: امیدوارم یک پای فینال جام حذفی باشیم

هافبک جوان تیم پرسپولیس گفت: مقابل آلومینیوم کار سختی داریم اما امیدوارم یک پای فینال جام حذفی باشیم.

به گزارش ایسنا، محمد خدابنده‌لو هافبک جوان تیم پرسپولیس، پس از پیروزی ۲ بر صفر مقابل پیکان اظهار کرد: امروز سوار بازی بودیم و موقعیت‌های زیادی هم ایجاد کردیم که خوشبختانه سه امتیاز را هم گرفتیم.

او درباره جدایی‌اش از مس رفسنجان و پیوستن به پرسپولیس نیز گفت:‌ خدا را شکر سال ۱۴۰۲ با آمدنم به پرسپولیس برای من خوب تمام شد و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد تا به باشگاه بزرگ پرسپولیس نیز کمک کنم.

خدابنده‌لو درباره بازی با آلومینیوم در جام حذفی نیز گفت: بازی سختی داریم. ما را در لیگ بردند اما مقابل آنها برای بردن بازی می‌کنیم و امیدوارم یک پای فینال باشیم. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: علت کیفیت بد استقلال فقط خستگی بود
  • هاشمی‌نسب: علت کیفیت بد تیم ما فقط خستگی بود
  • سیدجلال حسینی: استقلال با بسته بازی کردن شرایط را سخت کرده بود
  • حسینی: بازی سختی را پیروز شدیم/ استقلال در دربی کارمان را سخت کرد
  • جمله عجیب مدافع پیکان در مورد داور بازی پرسپولیس!
  • خدابنده‌لو: امیدوارم یک پای فینال جام حذفی باشیم
  • حسینی: بازی بعد از دربی همیشه سخت است
  • پیکان به دنبال سومین غول‌کشی مقابل پرسپولیس/ تقابل شجاعی و نکونام در قامت مربی
  • داکونیا: نسبت به بازی استقلال پیشرفت کردیم
  • به دنبال تحول در تأمین مالی بخش تعاون هستیم