Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرسپولیس می‌گوید رقابت سختی در گروه تیمش در لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد و امیدوار است تا در این گروه پرسپولیس یکی از تیم‌های صعود کننده باشد.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر الاهلی عربستان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: امیدوارم در رقابتی که در گروه ما وجود دارد بتوانیم پیشی بگیریم و می‌دانیم گروه سختی در پیش داریم و همه تیم‌ها آماده هستند تا بتوانند از این مرحله صعود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه چند بازیکن ما هنوز مصدوم هستند و نمی‌توانند برای تیم ما بازی کنند. حسین ماهینی، شایان مصلح و بودیمیر بازیکنانی هستند که نمی‌توانند ما راه همراهی کنند. ما اینجا هستیم تا برنده این بازی شویم. این را هم می‌دانیم که تیم الاهلی مربی خود را عوض کرده است و تلاش زیادی خواهد کرد تا در این مسابقه موفق باشد. من احساس غرور می‌کنم و طرفداران ما را تنها نخواهند گذاشت و آن‌ها از ما می‌خواهند که دست پر از این رقابت بیرون بیاییم.

برانکو در ادامه اظهار کرد: فشار در این مدت زیاد بوده و مشکلات زیادی داشتیم و هر چهار، پنج روز مجبور بودیم یک بازی انجام دهیم. تمرکز ما تا اینجای کار روی سه جامی است که در آن حضور داریم اما چاره‌ای نداریم و همیشه تلاش خود را انجام می‌دهیم و سعی می‌کنیم تا با پیروزی به مرحله بعد رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنیم.

ادامه دارد…

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ تيم فوتبال پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۵۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای طرفداران پلی‌استیشن ۵

ایتنا - شرکت سونی قصد دارد تا نسخه ارتقایافته کنسول بازی پلی‌استیشن ۵ را با نام «پلی‌استیشن ۵ پرو» در اواخر سال جاری میلادی روانه بازار کند.
براساس گزارشات و اطلاعات درزیافته از سوی توسعه‌دهندگان بازی‌های پلی‌استیشن که از سوی منابع متعدد غیررسمی تأیید شده، زمان احتمالی عرضه پلی‌استیشن ۵ پرو همزمان با تعطیلات پایان سال خواهد بود.

البته برخی تردیدها در مورد امکان به تعویق افتادن عرضه این کنسول به زمان دیگری نیز وجود دارد.

از نکات قابل توجه در مورد مشخصات این کنسول جدید که در اسناد نشت یافته آمده، می‌توان به پیشرفت قابل ملاحظه در نرخ فریم بر ثانیه در بازی‌های با رزولوشن 4K، اضافه شدن «حالت عملکرد» برای بازی‌های 8K و بهبود ردیابی پرتو نور اشاره کرد.

علاوه بر این، پلی‌استیشن ۵ پرو مجهز به قابلیت "PlayStation Spectral Supersolution" یا PSSR خواهد بود که فناوری ویژه سونی برای ارتقای کیفیت تصویر با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی است.

 
یکی از مهم‌ترین اطلاعات افشا شده در این اسناد، عملکرد بالاتر پلی‌استیشن ۵ پرو در رندر کردن تصاویر و صحنه‌ها نسبت به نسخه فعلی است. بر این اساس، کنسول جدید ۴۵ درصد سریع‌تر در رندرینگ عمل خواهد کرد و عملکرد آن تا ۳ برابر بهبود می‌یابد.

گفته می‌شود بسته ابزار توسعه‌دهندگان برای پلی‌استیشن ۵ پرو از اواخر سال گذشته در استودیوهای سونی و از ابتدای امسال در استودیوهای دیگر شرکت‌ها در دسترس قرار گرفته است.

این خبر می‌تواند برای علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی خبر خوبی باشد.

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای طرفداران پلی‌استیشن ۵
  • فرشاد فرجی: رقابت با استقلال؟ سپاهان و تراکتور هم تیم‌های خوبی هستند
  • سیدجلال حسینی: استقلال با بسته بازی کردن شرایط را سخت کرده بود
  • حسینی: بازی سختی را پیروز شدیم/ استقلال در دربی کارمان را سخت کرد
  • جمله عجیب مدافع پیکان در مورد داور بازی پرسپولیس!
  • رقابت قهرمانی فقط بین پرسپولیس و استقلال نیست
  • فرجی: فقط با استقلال رقابت نمی‌کنیم
  • واکنش فرشاد فرجی به رقابت پرسپولیس و استقلال در صدر جدول
  • خدابنده‌لو: امیدوارم یک پای فینال جام حذفی باشیم
  • حسینی: بازی بعد از دربی همیشه سخت است