Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@10:25:19 GMT

بارسا و دور شدن تدریجی از فوتبال مالکانه؟

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۵۷۹۱

بارسا و دور شدن تدریجی از فوتبال مالکانه؟

بارسلونا دیگر مثل فصول گذشته قاطعیت همیشگی را در مالکیت توپ و میدان ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا به خصوص در زمان گواردیولا تبدیل به تیمی شد که تحت هیچ شرایطی نمی شد مالکیت توپ میدان را برابرش در اختیار گرفت. این فلسفه پس از جدایی او با تیتو ویلانووا، تاتا مارتینو، لوئیس انریکه و ارنستو والورده نیز ادامه یافته اما بسیاری والورده را متهم می کنند که به سان سابق روی فلسفه همیشگی بارسا وفادار نمانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای نمونه بارسا در فصل جاری در سه بازی کنترل توپ را کمتر از حریف خود در اختیار داشته است که آخرینش به بازی شب گذشته برابر سوسیداد(برتری 2-1بارسا) برمی گردد.

 

 

 

 

بارسا تا دقیقه 44 و گل لنگله، 57 درصد توپ و زمین را در اختیار داشت اما در نیمه دوم، سوسیداد به تیم برتر زمین تبدیل شد و در مقطعی 66 درصد توپ در اختیار این تیم بود. در پایان بازی 51 به 49 مالکیت به میهمان رسید.

 

پیش از این بارسا در بازی برگشت برابر رئال بتیس و نیز بازی برگشت دور گروهی مقابل تاتنهام نیز کنترل توپ را به حریف خود داده بود؛ هرچند که 1-4 بر بتیس پیروز شد و در نوکمپ برابر تاتنهام 1-1 به تساوی دست یافت. در واقع در این سه بازی بارسا با وجود از دست دادن کنترل توپ و میدان توانسته دو برد و یک تساوی به دست بیاورد. تساوی برابر تاتنهام نیز در شرایطی حاصل شد که بارسا صعودش قطعی شوده بود و انگیزه بالایی نداشت.

 

رئال بتیس رئال سوسیداد بارسلونا تاتنهام ارنستو والورده (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال بتیس رئال سوسیداد بارسلونا تاتنهام ارنستو والورده سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۵۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: اکنون زمان رؤیاپردازی است/ لواندوفسکی عالی بود

سرمربی بارسلونا از عملکرد شب گذشته شاگردانش مقابل اتلتیکومادرید در حساس‌ترین بازی هفته بیست‌و‌نهم لالیگای اسپانیا ابراز رضایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در  آخرین بازی از هفته بیست‌و‌نهم لالیگا موفق شد در ورزشگاه متروپولیتانو با نتیجه 3 بر صفر اتلتیکومادرید را شکست دهد و به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کند، پس از این دیدار گفت: این بازی ایده‌آلی برای روش‌شناسی و فلسفه کاری ما بود. بازی مالکانه به خوبی انجام شد و خط دفاعی‌مان به قدری خوب کار کرد که خیلی اجازه خلق موقعیت به اتلتیکو نداد.

وی افزود: این یکی از بهترین عملکردهای ما در فصل جاری بود، اگر نگوییم بهترین عملکردمان بود. اکنون زمان رؤیاپردازی است. ما در بهترین فرم خود در فصل جاری هستیم. این DNA بارسلونا در بهترین حالت ممکنش است. متأسفانه در هر بازی شاهد این DNA نبوده‌ایم اما در برخی بازی‌ها مانند این بازی خوب جواب داده است و وقتی این اتفاق می‌افتد، همه چیز بسیار لذت‌بخش است.

سرمربی بارسلونا همچنین در تمجید از مهاجم لهستانی‌اش که در این دیدار یک گل به ثمر رساند و دو پاس‌گل داد، اظهار داشت: این احتمالاً بهترین بازی لواندوفسکی از زمانی که به بارسا آمده، بود. روبرت عالی بود.

ژاوی همچنین درباره اخراج شدنش هم خاطرنشان کرد: اخراج شدن من خیلی مهم نیست، مهم تیم است. داور چهارم گفت دلیل اخراج شدنت به خاطر ژست‌هایت بوده است. باید ببینیم داور در گزارش رسمی‌اش چه می‌نویسد. من کلاً در کنار زمین ژست‌های زیادی می‌گیرم، چون می‌خواهم تیمم برنده شود. فکر می‌کنم اخراج من غیرضروری و ناعادلانه بود اما باید آن را بپذیرم.

وی همچنین در تمجید از بازیکنان جوانش خاطرنشان کرد: لاماسیا (آکادمی باشگاه بارسلونا) همیشه بخشی از DNA ما بوده است. باشگاه‌های بزرگی همچون بارسا همیشه از استعدادهای داخلی تغذیه شده‌ و آنها آماده بازی هستند و به همین دلیل است که به بازی کردن عادت می‌کنند.

بارسلونا کانسلو را به نصف قیمت می‌‌خواهد

سرمربی بارسلونا در ادامه به تمجید از هافبک پرتغالی‌اش که در این دیدار به مانند بازی نیم‌فصل اول به تیم سابق خود گل زد، اظهار داشت: ژوائو فلیکس (تابستان اخیر به طور قرضی از اتلتیکومادرید به بارسا پیوست) خیلی خوب بازی کرد، به خصوص در زمان بدون توپ بودن و به ما کمک زیادی کرد. ژوائو برای این بازی به طور ویژه‌ای باانگیزه بود. فلیکس تفاوت را رقم زد و به همین خاطر از او خیلی راضی هستم.

ژاوی در پایان خاطرنشان کرد: ما بارسلونا هستیم و هیچ‌کس نمی‌تواند اینجا آرام بگیرد. با توجه به اینکه در پایان فصل جاری از بارسلونا جدا خواهم شد، بازیکنانم را بیشتر از همیشه تحت‌فشار خواهم گذاشت.

بارسلونا با این برد 64 امتیازی شد و ضمن صعود به رده دوم جدول رده‌بندی، اختلاف خود با رئال مادرید صدرنشین را به 8 امتیاز کاهش داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دو باخت و یک تساوی حاصل رقابت نمایندگان فوتبال هرمزگان با حریفان
  • ژاوی: اکنون زمان رؤیاپردازی است/ لواندوفسکی عالی بود
  • تساوی مس رفسنجان برابر ذوب آهن
  • بختیاری‌زاده: برای تصمیم‌گیری در اختیار باشگاهم
  • سون هیونگ مین: شکست ۳-۰ برابر فولام به هیچ وجه پذیرفتنی نیست
  • شوک لحظه آخری: غیبت ستاره بارسا برابر اتلتیکو
  • صعود منچسترسیتی به نیمه نهایی و تحقیر تاتنهام در جزیره
  • واکنش انریکه به بازی با بارسا: به خانه می آیم مانند کریسمس!
  • انریکه: خوش‌شانس بودیم که به بارسا خوردیم!
  • ژائو فلیکس: مقابل اتلتیکو مادرید انگیزه مضاعف دارم