Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار مقابل الاهلی عربستان گفت: تیم‌ها در این گروه امتیازاتی نزدیک به هم دارند. امیدواریم که در کورسی که هستیم موفق باشیم. امیدوارم که در بازی فردا به موفقیت برسیم.

وی ادامه داد:‌ الاهلی و السد همراه با پرسپولیس و پاختاکور آماده هستند تا از این گروه صعود کنند اما متاسفانه چند بازیکن ما مثل ماهینی و انصاری مصدوم هستند و هنوز نمی‌توانند بازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان مصلح هم مصدوم است اما امیدواریم که فردا برنده شویم. هرچند که می‌دانیم که این تیم مربی‌اش را عوض کرده و می‌دانیم که بیشترین تلاش را می‌کنند تا نتیجه بگیرند. هر دو تیم می‌خواهند فردا برنده شوند اما من احساس غرور می‌کنم، چون هواداران ما را تنها نمی‌گذارند و در ورزشگاه از ما حمایت می‌کنند. هواداران از ما می‌خواهند که با دست پر به ایران برگردیم. 

سرمربی پرسپولیس در خصوص فشردگی مسابقات و فشاری که به پرسپولیس می‌آید،‌ تصریح کرد: بله همین طور است که شما می‌گویید. فشار مسابقات زیاد بوده و ما مشکلات زیادی داشتیم. تمرکز ما روی سه مسابقه مختلف است. ما چاره‌ای نداریم و باید تلاش کنیم و سعی می‌کنیم با پیروزی به مرحله بعد برسیم.

برانکو در خصوص اینکه تغییر سرمربی تیم الاهلی عربستان باعث انگیزه بیشتر بازیکنان این تیم می‌شود، افزود: بله مربی آنها عوض شده و هر زمان که مربیان عوض می‌شوند، تغییرات زیادی در تیم‌ها به وجود می‌آید. این مربی که به الاهلی آمده همه چیز را از بازیکنانش می‌داند و در تیم‌های پایه کار کرده،‌ به همین دلیل از نظر فرهنگی آنها را می‌شناسد. ما می‌دانیم که شکل بازی آنها تغییر خواهد کرد چون خط حمله خوبی دارند. 

وی درباره اینکه این روزها هواداران از درون تیم خبر ندارند و شما در این باره چه صحبتی با آنها دارید، افزود: تمرکز بازیکنان باید روی بازی فردا باشد. راجع به مسائل دیگر توضیحی نمی‌دهیم. طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا سوالات باید در مورد همین بازی باشد. 

سرمربی پرسپولیس درباره بازیکنان یک کارته این تیم و اینکه آیا جانب احتیاط را در این بازی رعایت خواهند کرد که محروم نشوند،‌ اظهار داشت: ما بازی به بازی پیش می‌رویم. تمرکز ما روی بازی فردا است و نمی‌دانیم در بازی‌های بعدی چه اتفاقی رخ می‌دهد. بعد از بازی فردا روی بازی بعدی تمرکز می‌کنیم. بازیکنان باید توان صد درصدی را در هر بازی بگذارند و فرقی نمی‌کند این بازی داخلی باشد یا بین‌المللی.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس الاهلی عربستان برانکو ایوانکویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۵۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرکز بالایی برای بازی با شمس‌آذر داریم

به گزارش خبرنگار مهر، پاکو خمز ظهر شنبه در نشست خبری قبل از بازی با شمس آذر قزوین در خصوص آخرین وضعیت تیم، اظهار داشت: شرایط تیم بسیار مطلوب بوده و تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌ایم. بازیکنان در تمرینات خوب ظاهر شده‌اند. باتوجه به فشردگی مسابقات، فشار تمرینات را مناسب این شرایط طراحی کرده‌ایم.

وی افزود: با همان شور و اشتیاق و انگیزه همیشگی، سعی خواهیم کرد با ارائه یک بازی خوب، نتیجه مناسبی کسب کنیم. هر چند می‌دانیم که در خانه‌ی یک تیم سرسخت بازی خواهیم کرد. تمرکز بالایی برای این مسابقه داریم.

خمز در رابطه با ارزیابی‌اش از تیم حریف، توضیح داد: همان‌طور که گفته‌ام، بازی آسانی نداریم. ما باید فوتبال خوبی انجام داده و حفظ توپ کنیم. همچنین با تمرکز بالا کار کنیم. آنان نتایج بسیار خوبی کسب کرده‌اند، با فشار و جنگندگی بالایی بازی می‌کنند و این موضوع را در بازی رفت نیز ثابت کردند.

وی در رابطه با فشردگی مسابقات، مطرح کرد: ما در اسپانیا به برگزاری بازی‌ها به صورت فشرده عادت داریم. برعکس این موضوع، به برگزاری بازی با فاصله زیاد عادت نکرده‌ایم. ما نه تنها با برگزاری بازی‌ها به صورت فشرده مشکلی نداریم، بلکه استقبال هم می‌کنیم. این موضوع باعث سرعت و چابکی لیگ می‌شود و به نفع همه است.

سرمربی تراکتور در رابطه با برگزاری آخرین بازی سال ۱۴۰۲، گفت: پیشاپیش عید نوروز و سال جدید را به همه هواداران تبریک می‌گویم و برای تمامی آنان و خانواده‌هایشان آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم با انجام یک بازی خوب و کسب پیروزی، عید نوروز را به کام هواداران شیرین‌تر کنیم.

کد خبر 6056357

دیگر خبرها

  • قهرمانی کره شمالی پس از ۱۷ سال
  • درخشش گروه سرود کریم اهل بیت آباده در کشور
  • موفقیت گروه سرود کریم اهل بیت آباده در کشور
  • ۳ گروه از آذربایجان‌غربی برگزیده پویش سرود افتخار شدند
  • کلوپ: منچستریونایتد شایسته صعود بود؛ به عملکرد بازیکنانم افتخار می‌کنم
  • همه چیز پول نیست / برابر هیچ تیمی دست و پا بسته نیستیم
  • همه چیز پول نیست / برابر هیچ تیمی حریف دست و پا بسته نیستیم
  • ژاوی: بیشتر از پاری سن ژرمن لیگ قهرمانان برده‌ایم اما آنها شانس اصلی صعود هستند
  • تمرکز بالایی برای بازی با شمس‌آذر داریم
  • تیم ملی تنیس ایران از صعود به گروه دوم دیویس کاپ بازماند