Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@02:33:58 GMT

۲ طرح آموزشی و فرهنگی در دانشگاه فسا بهره برداری شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۶۰۵۶

۲ طرح آموزشی و فرهنگی در دانشگاه فسا بهره برداری شد

رئیس دانشگاه فسا به خبرنگار مهر گفت: این طرح‌ها شامل کتابخانه و خانه فرهنگ علامه دهخدا به مساحت ۱۷۰۰ متر مربع با سه سالن مطالعه دختران و پسران، مخزن کتاب ۲۰ هزار جلدی و ۱۰ اتاق است که با اعتبار ۲۸ میلیارد ریال به بهرهبرداری رسید.

اژدری افزود: در سفر وزیر علوم به فسا، مرکز رشد واحدهای فناوری فسا نیز در مساحت ۲۰۰ متر مربع بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: وزیر علوم در ادامه از بخشهای مختلف این دانشگاه بازدید و در جلسه اعضای هیئت علمی دانشگاه و مسئولین شهرستان فسا نیز شرکت کرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه فسا در حال حاضر دارای سه دانشکده علوم پایه، کشاورزی و مهندسی با ۱۵ هزار مترمربع فضای آموزشی است که بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر دانشجو در ۱۵ رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد فعالیت می‌کند افزود: با بهره برداری از این پروژه‌ها بیش از ۲ هزار متر مربع به فضای آموزشی دانشگاه فسا افزوده شد.

رئیس دانشگاه فسا در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر این دانشگاه دارای ۵۲ هیأت علمی تمام‌وقت است، افزود: سرانه مقاله و علمی پژوهشی اعضای هیأت علمی در سال در دانشگاه فسا (برابر با ۱.۸ در سال ۱۳۹۵)، ثبت چندین اختراع توسط اعضا هیأت علمی دانشگاه و کسب جوایز معتبر ملی و بین‌المللی همچون جشنواره خوارزمی و جشنواره بین‌المللی اختراعات مبین کیفیت مناسب عملکرد اعضا هیأت علمی دانشگاه است.

وی با بین اینکه فعالیت این دانشگاه از سال ۱۳۸۵ آغاز شده است گفت: اکنون پس از گذشت ۱۳ سال و با هدف تبدیل شدن به یک دانشگاه نسل سوم تلاش‌های بسیاری صورت گرفته تا به استانداردهای آموزشی، پژوهشی و فناوری ملی مورد نظر وزارت علوم دست بیابیم که براساس اعلام تایمز (معتبرترین سیستم رتبه بندی بین المللی دانشگاه‌ها)، دانشگاه فسا برای اولین بار و به عنوان نخستین و تنها دانشگاه نوپای کشور در ۵ شاخص عملکردی بین دانشگاه‌های برتر دنیا در زمینه تأثیرگذاری قرار گرفت.

کد خبر 4596529

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه فسا وزارت علوم تحقیقات و فناوری شهرستان فسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۶۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس

سید ابوالفضل هاشمی اصل ضمن گرامیداشت هفته سلامت با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه «جهاد تبیین»، این ایام را فرصتی مناسب در راستای معرفی دستاورد‌های حوزه سلامت دانست.

او با اعلام آمادگی افتتاح ۳۶ پروژه بهداشتی، درمانی، به متراژ ۱۱ هزار و ۱۳۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان در هفته سلامت امسال گفت: رفع چالش‌های پروژه‌های عمرانی سلامت‌محور، از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان دانشگاه است که با هدف توسعه زمینه‌های دسترسی عمومی به خدمات این حوزه به صورت ویژه در حال پیگیری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به نقش تاثیرگذار توسعه، ارتقا و نوسازی زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در ارائه هر چه بهتر خدمات بهداشتی درمانی به مراجعان گفت: امید است با بهره‌برداری از این پروژه‌ها در هفته سلامت، بتوانیم گام‌های موثری در پیشبرد اهداف حوزه سلامت فارس برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • تاسیس رشته‌های جدید ‌ متناسب با ظرفیت‌های هرمزگان در دستور کار است
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • بررسی سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی
  • باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • سند هوش مصنوعی به زودی تصویب می شود
  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد