Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@02:40:36 GMT

بیل خطاب به هواداران رئال؛ تمامش کنید

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۶۲۵۸

بیل خطاب به هواداران رئال؛ تمامش کنید

گرت بیل امروز هم از سوی هواداران حاضر در برنابئو مورد اعتراض قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، اگر اتفاق خاصی نیفتد، باید گفت که گرت بیل روزهای پایان حضورش در رئال را پشت سر می گذارد. حتی زیدان هم در بازی های اخیر نشان داده است که چندان روی ستاره ولزی حساب نمی کند.

بیل امروز در بازی برابر بیلبائو کار را از روی نیمکت شروع کرد و در دقایق پایانی به جای لوکاس وارد زمین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به محض ورود به زمین او با سوت های اعتراضی بخش عمده ای هواداران رئال روبرو شد و سوت ها برای دقایقی ادامه داشتند تا اینکه او با بلند کردن دستانش به سمت هواداران، از آنها خواست که اعتراضات را متوقف کنند.

ژستی که باعث شد دقایقی بعد او مورد تشویق عده ای از هوادران نیز قرار بگیرد. در دیداری که رئال به لطف درخشش بنزما با سه گل پیروز شد، بیل یک فرصت تک به تک گلزنی را از دست داد و شاید خودش هم به نتیجه رسیده است که این باید آخرین فصل حضورش در رئال باشد.

 

 

رئال مادرید گرت بیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۶۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت حریف رئال از وینی: تقصیر خبرنگاران است!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امروز در دیداری حساس توانست ۴-۲ اوساسونا را شکست دهد. وینیسیوس جونیور در این بازی روند خوب گلزنی‌اش را ادامه داد و دو گل به ثمر رساند.

علیرغم عملکرد فوق‌العاده‌ ستاره برزیلی در پیراهن سفید مادریدی‌ها اما حواشی زیادی پیرامون او وجود داشته است. جنجال‌ها در این فصل به اوج خود رسیده و برخی دلیل بسیاری از آنها را حرکات و رفتارهای خود بازیکن می‌دانند.

اراساته، سرمربی اوساسونا اما پس از دیدار امروز تیمش برابر رئال مادرید با این دیدگاه مخالفت کرد و مدعی شد که کسانی که این حواشی را برای وینیسیوس می‌سازند و به آن دامن می‌زنند مقصر اصلی وضعیت موجود هستند.

او در سوالی در مورد حواشی پیرامون ستاره رئال گفت: «در مورد وینیسیوس جونیور سر و صدای زیادی وجود دارد زیرا شما خبرنگاران به آنها دامن می‌زنید. شما همیشه و هر جایی در این موارد سوال می‌پرسید. ما به این چیزها توجه نمی‌کنیم و روی اینکه او بازیکن بزرگی است و چگونه باید مهارش کنیم تمرکز می‌کنیم. او امروز دردسر زیادی برای ما به وجود آورد و از دلایل شکست ما بود.
حاشیه‌هایی که علیه او وجود دارند قطعا به‌خاطر کسانی نیست که در فوتبال حضور دارند و به‌نظرم افراد خارج از فوتبال باعث این وضعیت هستند.»

دیگر خبرها

  • ویدیوی لیلا اوتادی از حضورش در زندان
  • اتفاق بی‎‌سابقه برای پیام نیازمند
  • جیمی کرگر خطاب به ریو فردیناند:آرام باش، تن هاخ فصل بعد هم هست!
  • تشکیل صف طولانی هواداران ناوالنی برای دادن رای اعتراضی به پوتین
  • لالیگا در چنگ رئال مادرید؛ بارسا رویاپردازی می‌کند
  • گواردیولا؛ پادشاه نیمه نهایی
  • حمایت حریف رئال از وینی: تقصیر خبرنگاران است!
  • عصبانیت وینیسیوس از رئال
  • ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و اوساسونا از تلویزیون +پخش از شبکه ورزش و سایت آنتن
  • عصبانیت وینیسیوس از رئال: هیچ کاری برایم نکردید!