Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-26@08:29:40 GMT

پیشتازی یک کمدین در انتخابات ریاست‌جمهوری اوکراین

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۶۹۱۷

پیشتازی یک کمدین در انتخابات ریاست‌جمهوری اوکراین

خرداد: نتایج نظرسنجی پس از انتخابات در اوکراین نشان داد که کاندیدای کمدین دور دوم رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور پیشتاز است.


به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، نتایج یک نظرسنجی که همزمان با برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری اوکراین انجام شد، نشان‌دهنده پیشتازی ولودیمیر زلنسکی در این انتخابات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نظرسنجی که در سطح ملی برگزار شده، حاکی از آن است که زلنسکی حدود ۷۳ درصد از آرای دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری اوکراین را به دست آورده است.
بر اساس نتایج این نظرسنجی، پترو پروشنکو، رئیس‌جمهوری فعلی اوکراین ۲۵ درصد آرا را به خود اختصاص داده است.
در دور اول انتخابات زلنسکی که یک کمدین و طنزپرداز بدون سابقه سیاسی است، موفق شد با کسب ۳۰.۰۲ درصد آرا در مقام نخست قرار گیرد و پس از وی، رئیس‌جمهوری کنونی اوکراین با ۱۶.۸۶ درصد آرا قرار گرفت. هیچ یک از کاندیداها در دور اول انتخابات موفق نشدند بیش از ۵۰ درصد آرا را از آن خود کنند و بر همین اساس انتخابات به دور دوم کشیده شد.
زلنسکی وعده داده است که با فساد در این کشور ۴۲ میلیون نفری که یکی از کشورهای فقیر در اروپا است، مبارزه کند. برچسب ها: کمدین ، انتخابات ، ریاست‌جمهوری اوکراین

منبع: خرداد

کلیدواژه: کمدین انتخابات ریاست جمهوری اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۶۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر وزیر اقتصاد از لرستان به دلیل پیشتازی در حذف مجوز‌های کاغذی

علی محمدی اظهار کرد: وزیر اقتصاد در نامه‌ای به مدیران کل امور اقتصادی و دارایی سه استان لرستان، گیلان و همدان با اشاره به مهلت زمانی تعیین‌شده برای تبدیل مجوز‌های قدیمی به شناسه یکتا تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه، بر اهمیت تبدیل همه مجوز‌های کاغذی و موفقیت پروژه تسهیل صدور مجوز‌ها به عنوان خدمت بی‌نظیر دولت مردمی تاکید کرد.

وی بیان کرد: وزیر اقتصاد با تقدیر از لرستان، گیلان و همدان به عنوان استان‌های پیشرو در این پروژه، از استان‌هایی که پیشرفت آنها کمتر از ۱۰ درصد بود خواست تا در فرصت باقی‌مانده، کاستی‌های موجود را جبران نمایند.

وی همچنین با اشاره به اینکه لرستان بر اساس آمار دارای ۶۶ هزار و ۵۲۵ پروانه صنفی معتبر است افزود: تاکنون ۲۱ هزار و ۱۶۸ مجوز قدیمی و کاغذی در این استان به الکترونیکی تبدیل شده است.

محمدی یادآور شد: سلسله با ۶۳.۳۳ درصد پیشروترین شهرستان استان در تبدیل پروانه‌های کسب کاغذی به شناسه یکتا (الکترونیکی) بوده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان بیان کرد: همچنین به ترتیب شهرستان‌های پلدختر با ۵۱.۶۲، کوهدشت و رومشکان ۴۲.۲۳، بروجرد ۳۹.۹۰، دلفان با ۳۸.۷۸، خرم آباد و چگنی با ۳۷.۸۶ درصد در رتبه‌های بعدی تبدیل مجوز‌های کاغذی قرار دارند.

محمدی در خصوص شهرستان‌هایی که کمترین سهم را در این زمینه داشته اند عنوان کرد: الیگودرز با ۲۷.۷۶، ازنا با ۲۵.۹۳ و دورود ۲۱.۸۶ درصد کمترین مشارکت را در تبدیل مجوز‌های کاغذی داشته اند که با توجه به فرصت اندک پیش رو انتظار می‌رود همکاری‌های بیشتری در این زمینه داشته باشند.

وی اضافه کرد: درصد مشارکت شهرستان‌ها براساس تعداد پروانه‌های کسب کاغذی، قدیمی است به عنوان مثال گرچه شهرستان‌های خرم آباد و چگنی ۶ هزار و ۵۳۸ مجوز کاغذی را تاکنون به الکترونیک تبدیل کرده اند، اما با توجه به وجود ۱۷ هزار و ۲۶۸ پروانه کسب قدیمی، عملکرد پایین تری از سایر شهرستان‌های پیشرو داشته اند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • پنتاگون مخفیانه موشک‌های ATACMS به اوکراین داد
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • مسکو: فرمول زلنسکی برای صلح، درگیری را طولانی‌تر می‌کند
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • زلنسکی: روسیه کمپین ارعاب به راه انداخته است
  • تقدیر وزیر اقتصاد از لرستان به دلیل پیشتازی در حذف مجوز‌های کاغذی