Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@09:06:45 GMT

رایزنی حکیم و مالکی درباره کابینه عراق

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۷۳۶۷

رئیس ائتلاف دولت قانون با حضور در دفتر جریان حکمت ملی، با رهبر جریان حکمت ملی عراق دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، نوری مالکی، رئیس ائتلاف دولت قانون در دیدار با با سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق، در خصوص تازه‌ترین تحولات سیاسی عراق و منطقه به ویژه روند تکمیل کابینه دولت به بحث و گفت‌وگو پرداخت.

طرفین در این دیدار بر لزوم تسریع در تعیین تکلیف وزرای پیشنهادی باقیمانده با به‌کارگیری شخصیت‌های شایسته و توانمند برای پیشبرد برنامه‌های دولت و خدمات رسانی به مردم عراق تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید عمار حکیم در این دیدار از همگان خواست به سود عراق از منافع شخصی خود کوتاه بیایند و منافع ملی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

رهبر جریان حکمت ملی عراق در پایان بر اهمیت تقویت جایگاه عراق در بین کشورهای منطقه و جهان تأکید کرده و از برگزاری کنفرانس رؤسای پارلمان کشورهای همسایه عراق و نتایج آن تقدیر کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: حکیم مالکی کابینه عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۷۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین

همشهری آنلاین - گروه سیاسی: رسانه‌ها و اندیشکده‌های تحلیلی غربی از حضور قریب به ۱۸۰ هزار نیروی شبه‌نظامی متعلق به گروه‌های مقاومت در خاورمیانه گزارش می‌دهند. پس از جنگ ۷ اکتبر ۲۰۲۳ حماس و اسرائیل توجه به این گروه‌ها تحت عنوان نیروهای نیابتی و همچنین جبهه مقاومت زیاد شده است و یکی از جریان‌های اصلی خبری در رصد تحولات منطقه خاورمیانه شده است. حمایت‌های مستشاری ایران از جریان مقاومت در این منابع در همه تحلیل‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. این نیروها در عراق، لبنان، فلسطین، یمن و سوریه حضور دارند.

کد خبر 847835 برچسب‌ها لبنان خبر ویژه سوریه ایران و فلسطین فلسطین عراق یمن فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل
  • تاکید ایران و گرجستان بر اهمیت تحکیم صلح و امنیت منطقه
  • کسی که صدای حامیان فلسطین را خاموش کند، حیوان و هیولایی درنده است
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • رایزنی دو مقام نظامی ایران و چین درباره حمله به اسرائیل، مسائل امنیتی منطقه و ...