Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@13:20:16 GMT

واکنش کلینزمن به بازگشت به بوندسلیگا

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۷۶۲۱

واکنش کلینزمن به بازگشت به بوندسلیگا

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال آمریکا و بایرن مونیخ به احتمال حضورش در هرتابرلین واکنش نشان داد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از الرای، در روزهای اخیر خبرهای درباره بازگشت یورگن کلینزمن به رقابت‌های بوندسلیگا به گوش رسیده است.

خبرگزاری DPA آلمان نوشت که هرتابرلین به جذب یورگن کلینزمن علاقه دارد و به احتمال خیلی زیاد این مربی با تجربه فصل بعد هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خود کلینزمن خیلی زود به این خبر واکنش نشان داده و در صفحه توئیتر خود این چنین نوشت: خبر بازگشت من به بوندسلیگا اصلاً صحت ندارد و آن را تکذیب می‌کنم. من فعلاً با تیمی مذاکره‌ای نداشته‌ام.

به‌ گزارش ‌ایسنا، یورگن کلینزمن، در روزهای اخیر یکی از گزینه‌های هدایت تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران نیز معرفی شده است اما بسیار بعید است که این مربی در نهایت با فدراسیون فوتبال ایران برای جایگزینی کارلوس کی‌روش به توافق برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بوندسليگا کلیزمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۷۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت حضور قطبی در تیم ملی ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در هفته‌های اخیر و بعد از اعلام رس می‌امیر قلعه‌نویی در یک برنامه تلویزیونی در مورد تمایل تیم ملی ایران به همکاری با افشین قطبی شایعات زیادی در مورد احتمال حضور این سرمربی با تجربه در فوتبال ایران بازگشت او مطرح شده است.

به گزارش ورزش سه، افشین قطبی که سابقه درخشانی در اولین فصل حضور خود در پرسپولیس داشته و با این تیم به عنوان قهرمان رسید، در ادامه در تیم ملی ایران و البته باشگاه فولاد نیز مشغول کار گردید و البته در کشورهای مختلفی در قاره آسیا از جمله ژاپن و چین نیز کار کرد.

اما حالا افشین قطبی فرسنگ‌ها دورتر از ایران و در لیگ برتر کانادا مشغول به کار بوده و هدایت تیم اف سی ونکوور را بر عهده دارد. اما علاقه قلبی افشین قطبی به حضور در فوتبال ایران باعث شده شایعات در مورد احتمال بازگشت او به فوتبال ایران قوت بگیرد.

در همین خصوص ساعتی قبل تماسی با مهدی حاج باقر مدیر برنامه افشین قطبی داشتیم تا از آخرین وضعیت مذاکرات او با تیم ملی ایران و در شایعات بازگشت او آگاه شویم. مدیر برنامه افشین قطبی در این خصوص مدعی شد مذاکرات بین طرفین در این خصوص ادامه دارد و به زودی احتمالاً خبر نهایی در مورد آینده افشین قطبی و تیم ملی ایران منتشر خواهد شد.

تیم افشین قطبی اخیراً در لیگ کانادا شروع قابل قبولی داشته و با توجه به تعدد استفاده از بازیکنان جوان در بدنه ترکیب اصلی، به نظر می‌رسد هفته به هفته شرایط برای اف سی ونکوور و سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران بهتر خواهد شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901793

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت حضور قطبی در تیم ملی ایران
  • مقصد احتمالی یورگن کلوپ: بازگشت به خانه
  • واکنش معنادار مشاور قالیباف به بازگشت گشت ارشاد
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد/ احتمال بازگشت نرخ ارز به پله ۵۰ هزار تومان وجود دارد
  • هشدار مشاور قالیباف درباره بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده در کف خیابان؟!
  • واکنش قوه قضائیه به احتمال آزادی زنجانی: ۲۰ سال حبس باید تحمل کند
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • برای اولین بار منتشر شد: محمد صلاح به یورگن کلوپ چه گفت؟
  • برای اولین بار: صلاح به یورگن کلوپ چه گفت!‏
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد