Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@00:56:57 GMT

38 میلیارد ریال وقف در خراسان شمالی شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۷۷۴۹

38 میلیارد ریال وقف در خراسان شمالی شناسایی شد

حجت الاسلام عظیم آسوده یدکی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد 60 مورد وقف جدید و 50 مورد وقف هایی بودند که بتازگی شناسایی شدند.
وی افزود: این وقف ها موقوفاتی را شامل می شوند که سالها پیش وقف شده ولی ثبت نشده بود که پارسال در سامانه جامع موقوفات ثبت شد.
وی یادآور شد: این در حالی است که در مدت مشابه سال 96 تعداد 379 وقف شامل 72 وقف جدید و 307 وقف تازه شناسایی شده به ارزش 50 میلیارد ریال در استان داشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: نیمی از نیات موقوفات ثبت شده در سال گذشته برای توسعه مسجد و امام زاده بوده است.
وی افزود: همچنین انجام امور خیریه و و حوزه های علمیه هر کدام با 10 درصد و امور قرآنی و مذهبی هر کدام با 15 درصد در ردیف های بعدی نیات واقفان قرار داشته اند.
حجت الاسلام آسوده اظهار داشت: با برنامه ریزی های مختلف و مشاوره های وقف که انجام گرفت امسال آمار وقف بر مبنای نیات روز جامعه از قبیل امور قرآنی و مذهبی و دیگر نیازمندی ها بیشتر شد.
وی یادآور شد: در سال جاری نیز تاکنون 9 وقف جدید به ارزش 80 میلیارد ریال در استان به ثبت رسیده است.
خراسان شمالی پنج هزار و 619 موقوفه و 11 هزار و 699 رقبه دارد.
ط/ 6042
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امور خیریه اوقاف و امور خیریه جامعه حوزه های علمیه خراسان شمالی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۷۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، در پایان مسابقات دو روزه انتخابی تیم ملی موتور کراس که در پیست موتور کراس مجموعه آزادی تهران برگزار شد، هستی رضایی موتور سوار آشخانه‌ای با بیشترین امتیاز و جمع بندی کادر فنی به عنوان یکی از منتخبین تیم ملی ایران معرفی شد.

تیم ملی موتور کراس برای دومین سال متوالی در شهریور ماه امسال در مسابقات جهانی ترکیه شرکت می‌کند.

کد خبر 6087371

دیگر خبرها

  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • پیش‌بینی ما از منافع وقف در سال جاری ۲۰ همت است/ هزینه چهار هزار میلیارد تومان برای نیات واقفان
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • هیات اقتصادی کره شمالی عازم ایران شد
  • هیات اقتصادی پیونگ یانگ عازم ایران می‌شود