Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@23:18:40 GMT

بازارچه خیریه با هدف کمک به سیلزدگان در یزد دایر شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۷۸۱۵

بازارچه خیریه با هدف کمک به سیلزدگان در یزد دایر شد

یزد- ایرنا- بازارچه خیریه با عنوان جوانه های امید و با هدف کمک به سیلزدگان کشور، روز دوشنبه در محل دانشکده دندانپزشکی یزد دایر شد.

رییس این دانشکده روز دوشنبه به ایرنا گفت: در طول چند سال گذشته سه بازارچه خیریه ای با همین عنوان و با هدف تقویت و شکوفا شدن روحیه همدلی در بین دانشجویان در جهت رسیدن به یک هدف واحد و جلب مشارکت دانشجویان، اعضای هیات علمی و پرسنل دانشکده دندانپزشکی در پویش های مردم نهاد و خیرخواهانه برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر سید حسین طباطبایی افزود: در دوره های اول و دوم، این بازارچه ها در اواسط اسفند ماه تشکیل و عواید آن به 2 مجموعه خیریه از جمله موسسه ثامن الحجج اهدا گردید و برای کودکان خانواده های بی بضاعت لباس و .... برای عید نوروز خریداری شد.
به گفته وی دوره سوم در آذر سال 97 در حمایت از هموطنان زلزله زده غرب برگزار و با مبلغ 150 میلیون ریال که جمع آوری شد 2 عدد کانکس با تجهیزات کامل ساخته و به مناطق زلزله زده ارسال گردید.
طباطبایی یادآور شد: چهارمین دوره بازارچه خیره در دانشکده دندانپزشکی در حمایت از هموطنان سیل زده از امروز به مدت 2 روز برگزار خواهد شد.
وی اظهار امیدواری کرد: این مشارکت اجتماعی خیرخواهانه و انسان دوستانه در سالهای آتی نیز با پیگیری و هدایت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده دندانپزشکی یزد و تلاش و همت دانشجویان نوعدوست و علاقه مند و حضور فعال و موثر سایر دانشجویان و همکاران در دانشکده دندانپزشکی برپا شود.
6197

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بازارچه دكتر طباطبايي يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۷۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف تبریز توسعه پیدا می‌کند

شهردار تبریز با حضور در روزبازارهای شهریم دستورات لازم را برای احداث و توسعه بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف شهر با در نظر گرفتن موقعیت مکانی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یعقوب هوشیار صبح امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ به همراه احد صادقی رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی، غلامرضا احمدی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی تبریز و علیرضا زبردست مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز از آخرین وضعیت بازارچه‌های محلی که با نام روز بازار شهریم در برخی از نقاط شهر فعالیت دارند، بازدید کرد.

وی با بیان اینکه بازارچه‌های شهری توسعه پیدا می‌کند، اظهار کرد: تبریز به تناسب وسعت و تعداد جمعیت از بازارچه‌های محلی کمی برخوردار می‌باشد که در این راستا برای احداث و توسعه بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف شهر با در نظر گرفتن موقعیت مکانی دستورات لازم را صادر کرد.

علیرضا زبردست، مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز نیز ضمن ارائه گزارش وضع موجود و چالش‌های این سازمان، رئوس برنامه‌های پیش رو را تشریح کرد.

وی در خصوص طراحی و استانداردسازی بازارچه‌ها، نظارت و ساماندهی روز بازارهای شهریم، تغییر سیاست در واگذاری غرفه و مدیریت بازارچه‌ها، شناسایی تولیدکنندگان و مشارکت با بخش خصوصی برای تقویت بخش بازرگانی سازمان و راه‌اندازی فروشگاه‌های سیار و عرضه کالاهای اساسی برای تنظیم بازار، برای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت‌تر به شهروندان که از جمله برنامه‌های آینده سازمان است، توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایمنا، شهردار تبریز از بازارچه‌های مرزداران، یاغچیان، صمدی و بازارچه در حال احداث واقع در منطقه هفت تبریز بازدید و تدابیر لازم برای تکمیل و تجهیز این بازارچه‌های محلی در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان اتخاد کرد.

کد خبر 750750

دیگر خبرها

  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • شرایط دریافت وام دانشجویی چیست؟
  • برگزاری مراسم بازنشستگی و تجلیل از دکتر عراقی‌زاده
  • بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه
  • برپایی بازارچه کسب وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • نخستین دوره برداشت جلبک‌های دریایی در چابهار آغاز شد
  • آغاز نخستین دوره برداشت جلبک‌های دارویی در چابهار