Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشجویی دانشگاه یزد گفت: هفته سرا‌های دانشجویی از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت‌ماه با شعار «سرا‌های دانشجویی عرصه نوآوری، مهارت محوری و رونق تولیدات دانشجویی» در این دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا صادقیان‌شاهی، معاون دانشجویی دانشگاه یزد گفت: هفته سرا‌های دانشجویی از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت‌ماه با شعار «سرا‌های دانشجویی عرصه نوآوری، مهارت محوری و رونق تولیدات دانشجویی» در دانشگاه یزد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دانشجویی دانشگاه یزد گفت: دانشجویان عمده وقت خود را در سرا‌های دانشجویی می‌گذرانند، بنابراین آنجا باید محل زندگی باشد و نه تنها برای محل خواب، از این رو توجه به بحث سرا‌ها بسیار حائز اهمیت است و دانشگاه‌های کشور یکی از دغدغه‌های اصلیشان پرداختن به برنامه‌هایی است که در سرا‌ها برگزار می‌شود.

وی فعالیت‌های فوق برنامه دانشجویان را مهم عنوان کرد و افزود: این فعالیت‌ها نقش اساسی در پر کردن اوقات فراغت آن‌ها دارد و نهایت تلاش ما در این راستا بوده که برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و اجتماعی را در سطح سرا‌های دانشجویی برگزار کنیم.

صادقیان‌شاهی با اشاره به برگزاری هفته سرا‌ها در دانشگاه یزد گفت: بدین منظور کمیته‌ای با حضور معاونان دانشجویی، فرهنگی و اجتماعی و آموزشی و تحصیلات تکمیلی همچنین مدیران امور دانشجویی و فرهنگی و روسای اداره تربیت بدنی و روابط‌عمومی تشکیل شد تا براساس برنامه پیشنهادی سازمان امور دانشجویان کشور فعالیت‌های پیشنهادی در زمینه‌های فرهنگی-ورزشی، آموزشی و بازدید و نظرسنجی با توجه به شرایط و مقتضیات دانشگاه هم‌اندیشی شود.

معاون دانشجویی دانشگاه یزد افزود: دانشگاه‌های کشور متناسب با روزشمار هفته سرا‌های دانشجویی و عنوان هر روز، برنامه‌های متعددی در سطح دانشگاه‌های خود برگزار می‌کنند که در دانشگاه یزد نیز برنامه‌های متنوعی اجرا خواهد شد. اسامی روز‌های هفته سرا‌ها به ترتیب از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت‌ماه به نام‌های ورزش، نشاط و تندرستی-ارتقای توانایی فردی، کسب مهارت‌های زندگی و مشارکت اجتماعی- اقوام، فرهنگ‌ها و حقوق شهروندی مشارکت خیران، حمایت مسئولان و کمک نهاد‌های اجتماعی- ایده‌پردازی، مهارت‌آموزی و تولیدات دانشجویی- خودشناسی، خودسازی و اخلاق- غذای سالم، بهداشت و سلامت نامگذاری شده است.

وی ازجمله برنامه‌های هفته سرا‌های دانشجویی را انجام برنامه‌های فرهنگی ورزشی و آموزشی شامل اجرای تئاتر خیابانی، استقرار اتوبوس کتاب و برپایی ایستگاه‌های ورزشی در مجاورت سرا‌های دانشجویی، تهیه بلیط سینما، سیرک و تئاتر با قیمت مناسب ویژه دانشجویان، حضور کانون محیط زیست و انجمن نجوم در محیط سرا‌ها و اجرای برنامه‌های مربوط به محیط زیست و رصد ستارگان در آن فضا، برگزاری کارگاه‌ها و سخنرانی‌ها با موضوعات مختلف، حضور افراد موفق در تولید و برگزار کارگاه‌های مهارتی عنوان کرد.

صادقیان‌شاهی گفت: انتخاب سرای نمونه از دیگر برنامه‌های این هفته است و در این راستا بهترین اتاق‌ها از نظر نظافت و آرامش انتخاب می‌شوند و هدایای ارزنده‌ای به دانشجویان اهدا خواهد شد. بازدید هیات رییسه از سرا‌های دانشجویی و نشست صمیمی، جلسه پرسش و پاسخ و بررسی مسایل و دغدغه‌های دانشجویان سرا‌ها از دیگر برنامه‌های هفته مذکور خواهد بود.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سرا های دانشجویی دانشگاه یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۸۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳

سیزدهمین دوره جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی "تیتر ۱۳" با همکاری وزارت علوم و بهداشت و با حضور فعالان این حوزه در دانشگاه فردوسی مشهد آغاز به کار کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، سیزدهمین دوره جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی "تیتر 13" با همکاری وزارت علوم و بهداشت و با حضور فعالان این حوزه در دانشگاه فردوسی مشهد آغاز به کار کرد.

قرار است در این جشنواره که تا روز 18 اردیبشهت ماه ادامه دارد آثار برتر در حوزه ها و قالب های مختلف ادبی و رسانه ای معرفی شوند.

برگزاری نمایشگاه نشریات دانشجویی، نشست کارشناسان نشریات دانشگاه‌ها و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای دانشجویان و کارشناسان از جمله برنامه‌های محوری این جشنواره است.

به گفته مسئولان نمایشگاه، آثار برتر در 42 رسته با معرفی 120 اثر در حوزه های مختلف علمی، ادبی اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی انتخاب شدند. آثار برتر در بخش های مختلف تیتر و لید، یادداشت، مقاله، سرمقاله، مصاحبه و نشریات برتر قرار دارند.

ایجاد فضای تعاملی بین دانشجویان و کارشناسان دانشگاه‌های سراسر کشور، توانمندسازی دانشجویان از طریق برگزاری کارگاه‌ها و برگزاری نشست‌های تخصصی کارشناسان برای بررسی آیین‌نامه‌های مرتبط با نشریه‌های دانشجویی از جمله اهداف برگزاری جشنواره «تیتر 13» است‌.

به گزارش تسنیم، جشنواره تیتر دانشجویی در مرحله اول با صدور فراخوانی آغاز و دانشجویان آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند. آثار در دو مرحله با حضور چهره‌های رسانه‌ای داوری شد. در اختتامیه جشنواره که با حضور مسئولان کشوری برگزار می‌شود، از برگزیدگان تقدیر و آثار آنها در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود
  • هفته جهانی نجوم، تعامل بین منجمان و شهروندان
  • هفته بزرگداشت فردوسی از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد
  • بزرگترین تظاهرات دانشجویی یمن در حمایت از غزه و دانشجویان آمریکا
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • اعتراضات دانشجویی علیه اسرائیل به مکزیک هم رسید
  • چگونگی شکل‌گیری جنبش دانشجویی همبستگی با فلسطین از ۱۰۰ سال پیش در آمریکا
  • در آمریکا چه خبر است؟
  • مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود