Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@00:39:35 GMT

سوختگی کابل عامل حادثه معدن زغالسنگ سوادکوه

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۸۶۴۸

به گزارش ایلنا،  رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران با اعلام این خبر گفت: در اثر وقوع این حادثه که منجر به ایجاد دود زیادی شده بود ۱۱ نفر از کارگران این معدن مصدوم شدند.

 محمد محمدپور عمران افزود: بلافاصله پس از وقوع این حادثه تیم های اورژانس مبادرت به انتقال حادثه دیدگان به بیمارستان شهدای زیرآب نموده که ٩ نفر از آنها بصورت سرپایی مداوا و ترخیص گردیده و ٢ نفر دیگر بدلیل سابقه بیماری با نظر پزشکان در بخش مربوطه بستری تا پس از اطمینان از بهبودی کامل ترخیص گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اعلام اقدام بموقع کارگران و مدیران این معدن متعلق به بخش خصوصی، از حضور مسئولین شهری در نخستین ساعات حادثه خبر داده و از تلاش های موثر اورژانس مازندران و کادر درمانی بیمارستان شهدای زیرآب تقدیر و تشکر بعمل آورده و بر پیگیری یافتن علت سوختگی کابل مربوطه، تاکید نمود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان مازندران بخش خصوصی سازمان صنعت معدن و تجارت استان معدن زغال سنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۸۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان امروز ظهر (پنجشنبه) ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد، در جریان آخرین وضعیت این طرح و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

وی سپس با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیت الله رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد بازدید کرد
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • عطر افشانی مزار شهدای کارگر خوزستان
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • اجرای موسی عصمتی میلیونی شد+فیلم
  • زنجان ۲۲۹ شهید کارگر دارد
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای